דיגיטל וטק

ישראל בדרך להשתלט על אירוע בינלאומי ענק

עשרות אלפי אנשים צפויים להגיע בקרוב לאחד האירועים השנתיים הגדולים בעולם התקשורת והטכנולוגיה - וישראל צפויה לככב בו עם נוכחות בולטת של עשרות חברות, שכבר התכוננו למאות פגישות וצפויות לקיים אלפי פגישות נוספות שתיקבענה במקום
יאיר מור | 
ישראל (צילום shutterstock)
בסוף החודש תיפתח בברצלונה תערוכת Mobile World Congress, הכנס השנתי הגדול ביותר של תעשיית התקשורת העולמית, והשנה צפויות להציג בו 29 חברות ישראליות בדוכן ייעודי שמקימים מכון הייצוא ומנהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה בשיתוף רשות החדשנות. 
הביתן הוא מיזם שקיים עוד מהעשור הקודם, ומהווה מעין הזדמנות לחברות ישראליות שאולי לא יכולות להרשות לעצמן את מחירי שכירות הדוכנים העצמאיים בתערוכה, או מעוניינות לקבל סיוע מהגופים הרלוונטיים ביצירת קשרים עם לקוחות פוטנציאליים. 
"התערוכה היא אבן שואבת לחברות חדשניות מכל רחבי העולם ואנו גאים מאוד במוניטין של הביתן הלאומי הישראלי, שהושג הודות לרמת חדשנות גבוהה מצד החברות הישראליות בכל שנה", אומר אוהד כהן, ראש מנהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה, ומוסיף כי צוותי הנספחויות הכלכליות של ישראל הפועלים ב-55 מדינות כבר תיאמו עבור החברות שתצגנה בדוכן מאות פגישות עסקיות במסגרת התערוכה. 
איילת נחמיאס-ורבין, הח"כית לשעבר ויו"ר מכון היצוא בהווה, מוסיפה כי "מכון היצוא, יחד עם ההנהלה הציבורית שמלווה את הסקטור בראשות ליאת דוד אזולאי מאמדוקס ומינהל סחר חוץ, פועל  כל השנה כדי לחבר את החברות בתחום להזדמנויות עסקיות חדשות, ולקראת התערוכה ביתר עוצמה. הביתן הישראלי יציג גם השנה את פסגת הטכנולוגיה בתחומי ה-IT, ערים חכמות, connectivity, IoT, פינטק, רכבים חכמים ועוד". 
מנהלת ענף טכנולוגיות מובייל וערים חכמות במכון היצוא, שירי רם, אומרת כי "תערוכת MWC תמיד הייתה מוקד לחיבורים עסקיים בין נציגי תעשיית ההייטק הישראלית. ענף טכנולוגיות מובייל וערים חכמות במכון היצוא נמצא בקשר רציף עם התעשייה ופועל להפגיש את החברות הישראליות, המציגות פתרונות מתקדמים ופורצי דרך בתחומן, עם החברות המובילות בעולם, מתוך מטרה לחשוף אותן ולעזור להן לפרוץ לשווקים חדשים". 
התערוכה תיפתח ב-27 בפברואר ותימשך עד השני במרץ, וצפויים להשתתף בה השנה סביב 100,000 איש, לאחר שבשנה שעברה, בשל חוסר הוודאות המתמשך שנגרם ממגיפת הקורונה, הגיעו לתערוכה כ-61,000 איש - מחצית בלבד מהמספר ב-2019, השנה האחרונה בה נערכה התערוכה במרכז הכנסים שנבנה במיוחד עבורה בבירת קטלוניה. 
בין החברות שיציגו בדוכן ניתן למנות את D-ID, שמאפשרת בין היתר להנפיש תמונות פנים קיימות, ושימשה בסיס לכלי הנפשת התמונות הישנות של חברת המשפחתולוגיה הישראלית MyHeritage שהושק בשנה האחרונה; Inpris, שהציגה לאחרונה טכנולוגיה של בינה מלאכותית שמסוגלת ליצור נציגי שירות לקוחות וירטואליים, אך עוסקת גם בתחום המובייל ומציעה פתרונות לשימוש בטוח בסלולרי בזמן נהיגה; וקבוצת רד בינת, ובתוכה החברות Rad ו-Radware.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה