דיגיטל וטק

למה סמסונג "מחרימה" את תערוכת הסלולר?

יצרנית הטלפונים הגדולה בעולם הודיעה שלא תשתתף בתערוכה הגדולה ביותר בתחום, שתיערך בחודש הבא בברצלונה
מערכת ice | 
מטה סמסונג (צילום ויקיפדיה)
הקורונה מאיימת על תעשיית הסלולר פעם נוספת: סמסונג הודיעה אתמול שלא תגיע לתערוכה הגדולה ביותר בתחום, Mobile World Congress, שתיערך בברצלונה עוד כחודש וחצי. החברה מסרה לסוכנות הידיעות רויטרס כי "בריאות ובטיחון עובדינו, שותפינו ולקוחותינו היא העדיפות הראשונה שלנו, ולכן החלטנו לסגת מהשתתפות פיזית בתערוכת MWC השנה".
החברה כן תשתתף בתערוכה באופן וירטואלי, אך תערוכת הסלולר הגדולה בעולם בלי נוכחות של היצרנית הגדולה ביותר בתחום בשנים האחרונות נראית אטרקטיבית הרבה פחות. סמסונג גם אינה החברה היחידה שהודיעה כי לא תשלח נציגים לברצלונה: ספקיות התקשורת נוקיה הפינית ואריקסון השוודית, כמו גם ענקיות התוכנה גוגל ואורקל, הודיעו כבר במרץ כי לא יגיעו לברצלונה, וסוני הודיעה שלא תשתתף אפילו בתערוכה הווירטואלית, אלא תכריז על המכשירים הבאים שלה באירועים מקוונים פרטיים.
התגובות של איגוד הסלולר העולמי, GSMA, לכל ההודעות הללו הן שהוא מבין את השיקולים של החברות אך ימשיך בתוכנית לערוך את הכנס בברצלונה תחת מגבלות מחמירות כדי להימנע מהפיכתו לאירוע הדבקה המוני. אך כך זה התחיל גם בשנה שעברה, כאשר חברות החלו להודיע כי לא יגיעו לכנס בספרד שהיה אמור להיערך בפברואר, בעת שהמגיפה כבר התפרצה במדינה ללא מעצורים. אך לאחר שיצרניות הסלולר סמסונג, LG, סוני, TCL, ZTE ו-Vivo, יצרניות השבבים אינטל, MediaTek ו-Nvidia וחברות נוספות ביטלו את השתתפותן, התערוכה בוטלה לחלוטין. השנה החליט האיגוד לא לבטל אותה, אלא רק לדחות אותה לקיץ ולעמוד בנהלים שהציב משרד הבריאות הקטלוני לקיום האירוע ההמוני, שבו צפויים להשתתף עשרות אלפי אנשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה