דיגיטל וטק

מוטורולה סולושנס מגיבה לגדילה באיומים וחושפת חבילת אבטחה חדשה

אביג'ילון היא גולת הכותרת של עסקי אבטחת הווידאו ובקרת הכניסה של Motorola Solutions, אשר צמחה באמצעות רכישות אסטרטגיות בחמש השנים האחרונות והשיגה יותר מ-1.5 מיליארד דולר במכירות שנתיות (2022)
מערכת ice | 
מוטורולה סולושנס
Motorola Solutions מכריזה היום (חמישי) על מערכת האבטחה הפיזית החדשה של אביג'ילון (Avigilion) המספקת אבטחת וידאו ובקרת כניסה מאובטחת, מתקדמת וגמישה לארגונים בכל הגדלים. חבילת האבטחה של אביג'ילון כוללת את הפתרונות מבוססי ענן, Avigilon Alta ופתרונות מבוססי התקנה מקומית בבית הלקוח, Avigilon Unity, שכל אחד מהם מספק ניתוחי אנליטיקה מתקדמים ושם דגש על חוויית משתמש נוחה, ללא מאמץ.
אביג'ילון היא גולת הכותרת של עסקי אבטחת הווידאו ובקרת הכניסה של Motorola Solutions, אשר צמחה באמצעות רכישות אסטרטגיות בחמש השנים האחרונות והשיגה יותר מ-1.5 מיליארד דולר במכירות שנתיות (2022). השקת חבילת האבטחה החדשה של אביג'ילון מממשת ומשלבת יחד את הרכישות של שלוש טכנולוגיות - אביג'ילון (2018), Openpath (2021) ו-Ava Security (2022) - כדי ליצור את אחת מפלטפורמות האבטחה הפיזיות המקיפות ביותר בשוק כיום, הכל תחת מותג אביג'ילון שעבר מודרניזציה.
"אביג'ילון, Ava Security ו-Openpath כול אחת בנפרד מציעות מצוינות בתחומן; יחד, הן חזקות יותר באופן אקספוננציאלי", אמר ג'ון קדז'ירסקי, סגן נשיא בכיר לאבטחת וידאו ובקרת גישה ב-Motorola Solutions, "מערכת האבטחה החדשה של אביג'ילון הופכת אבטחה פיזית ברמה ארגונית לנגישה לעסקים בכל גודל, עם שכבות אבטחה מודולריות שניתן להתאים אותן כדי להגן על ארגונים מפני המספר ההולך וגדל והמורכב של איומים ברחבי העולם. זה ממלא חלל קריטי בשוק היום, ומאגד את היכולות הדרושות כדי לעזור לשמור בבטחה על אנשים, רכוש ונכסים".
מצלמות הווידאו של מוטורולה סולושנס לציית מותאמות לדרישות משרד ההגנה האמריקאי בהתאם ל-National Defense Authorization Act (NDAA) Sec. 889 ומדגיש את המחויבות המתמשכת של החברה לקידום טכנולוגיות המגנות על הרשתות הלאומיות ושרשראות האספקה ​​של המדינה מפני איומים לאומיים. אביג'ילון-אלטה היא חבילת אבטחה מקורית מבוססת פתרון בענן המשלבת את יכולות הווידאו של Ava Security ופתרונות בקרת הכניסה של Openpath. לא נדרשת תשתית מעבר למצלמות, בקרים וקוראי בקרת כניסה המשתמשים בתשתית ענן המנוהלת על ידי Motorola Solutions. אביג'ילון-יוניטי היא חבילת אבטחה מקומית הכוללת את כל המאפיינים של אביג'ילון המקורי, כולל מרכז הבקרה של אביג'ילון, שירותי ענן של אביג'ילון ומנהל בקרת הכניסה אשר מיועדת לארגונים שמעוניינים בניהול מלא של המערכות שלהם.
גם אביג'ילון-אלטה וגם אביג'ילון-יוניטי כוללים:
- עיצוב גמיש להרחבה בהווה ובעתיד. חבילת האבטחה של אביג'ילון יכולה להתרחב ככל שעסקים גדלים, מה שמאפשר לארגונים לכלול מספר אתרים, מצלמות ומיקומים שניתן להפעיל מכל מקום באמצעות מכשיר נייד.
- טכנולוגיית אבטחה מקצה לקצה למודעות מצב מלאה. חבילת האבטחה אביג'ילון מרכזת אבטחת וידאו, בקרת גישה, ניתוח וניהול החלטות בפלטפורמה אחת קלה לשימוש.
- בינה מלאכותית מתקדמת (AI) להתראות אבטחה פרואקטיביות בזמן אמת. חבילת האבטחה של אביג'ילון עוזרת להפוך את הצפייה בווידאו חי ללא חיונית ע"י ניתוחים המבוססי AI והתראות אוטומטיות שנשלחות למפעילי אבטחה ומאפשרים גישה בצורה מאובטחת לפלטפורמה מכל מקום בכל מכשיר כדי לקבל תמונת מצב ותובנות מידיות לגבי כל איום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה