דיגיטל וטק

למען הסטארטאפ: Webhelp משיקה את The Nest

ענקית מיקור החוץ הבינלאומית Webhelp בעד הסטארטאפים הצעירים. ענקית מיקור החוץ משיקה את התוכנית The Nest by Webhelp בישראל, בזכות ההצלחה העולמית של התוכנית
מערכת ice | 
קובי שמרלר (צילום אודי גורן)
ענקית מיקור החוץ הבינלאומית Webhelp משיקה את תוכנית The Nest by Webhelp בישראל, תוכנית ייעודית של החברה המספקת לסטארטאפים וחברות בצמיחה שירותים עסקיים מותאמים לצרכיהם במודל של מיקור חוץ. את התוכנית בישראל מוביל קובי שמרלר, בעל ניסיון של קרוב ל-20 שנה בתפקידי ניהול בכירים בישראל ובאירופה הן במגזר הסטארטאפים והן בחברות גדולות.
תוכנית The Nest, שהשיגה צמיחה מסיבית של 400% בין 2021 ל-2022, מיועדת לסטארטאפים וחברות בשלבי צמיחה, בד"כ לאחר גיוס A, שיש להן כבר מוצר או שירות ותהליכים מוכחים. חברות מסוג זה נמדדות כיום במדדי רווחיות ויעילות. שירותי מיקור החוץ מאפשרים להן להתמקד בפיתוח המוצר, בשירות ובצמיחה – ללא הנטל האופרטיבי הכרוך ביישום של מערכים בינלאומיים המתמקדים במשימות ותהליכים שגרתיים החוזרים על עצמם.
 
בשלבים הראשונים של יישום התוכנית בישראל תציע The Nest את השירותים העסקיים לסטאראפים בתחומי הפינטק, הטראוול-טק, ההלת'-טק והשירותים המקצועיים. סל שירותי מקיור החוץ שמציעה התוכנית כולל: שירותי תמיכה בלקוחו במגוון רחב של ערוצים, תמיכה טכנית, תמיכה במכירות B2B ו-B2C, שירותי ניהול פלטפורמה ושירותי תוכן דיגיטליים, ניהול אתרים ורשתות חברתיות, שירותי תשלומים ועוד. התוכנית תאפשר לסטארטאפים גמישות תפעולית גבוהה, יכולת מיקוד משאבים מדויקת בתחומי הליבה של החברה, וחיסכון תפעולי משמעותי תוך שמירה ופיתוח של יכולות ההתרחבות של החברה.
"בעולם בו הרווחיות היא הסמן המרכזי לאיכות הפעילות של סטארטאפים ישנה חשיבות גדולה למזעור הסיכונים התפעוליים. מיקור חוץ נכון מאפשר הקטנה משמעותית של הסיכונים הפיננסיים והתפעוליים הקשורים להקמה של מערכי שירות ופתיחה של שווקים בינלאומיים חדשים", מסר קובי שמרלר, מנהל תוכנית The Nest by Webhelp בישראל, והוסיף: "הרעיון העומד בבסיס התוכנית הוא להיות 'שותף מיקור חוץ לצמיחה' עבור חברות סטארטאפ וחברות בשלבי צמיחה, תוך מינוף הניסיון הבינלאומי הנרחב של Webhelp בתחומי שירות לקוחות, מכירות, תוכן דיגיטלי ותשלומים. לתוכנית מודל מיוחד המשלב תמחור אטרקטיבי, מיקוד ניהולי גם גמישות גבוהה ויכולת להגיב ולהתאים במהירות למציאות משתנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה