דיגיטל וטק

האם אפל בדרך לייצר אייפון ואייפד מתקפלים?

עוד לא ברור אם אפל באמת רוצה לייצר אייפון ואייפד מתקפלים, אך היא בהחלט שוקלת את זה. אלו התחזיות בעולם הטכנולוגיה
מערכת ice | 
אייפון מתקפל (צילום 9to5mac)
יצרניות הטלפונים אפל וסמסונג ניסו לקדם סמארטפונים וטאבלטים מתקפלים כבר זמן מה. ולמרות שזהו שוק נישתי, לפי השמועות אפל התנסתה ברעיון הזה באופן פנימי.
עדיין לא יודעים מתי, או אם, החברה תציג אייפון או אייפד מתקפלים - אבל זה מה שכן ידוע עד כה:
השמועות בעולם הטכנולוגיה מצביעות על כך שאפל מפתחת אבות-טיפוס של מכשירי אייפון ואייפד מתקפלים, אך המכשירים הללו רחוקים מלראות אור. האנליסטים מינג-צ'י קואו ורוס יאנג דיווחו כי המוצר המתקפל הראשון של אפל צפוי להיות מוצג ב-2025 "לכל המוקדם". פרטים על מכשירים אלה עדיין לא ברורים בשלב זה.
זה לא מפתיע מכיוון שאפל נוקטת בגישה שמרנית יותר בשנים האחרונות. בשל המספר העצום של מכשירים שהחברה מוכרת מדי שנה, אפל כנראה תתמודד עם מספר בעיות אספקה עם השקת טלפון מתקפל בשלב זה, מכיוון שהטכנולוגיה הזו עדיין מוגבלת ויקרה יותר.
 
אבל איך ייראה מכשיר מתקפל של אפל? אנשים שמכירים את העניין אמרו שלחברה יש אבות טיפוס שונים במעבדות שלה. אחד מהם נראה יותר כמו Galaxy Z Flip של סמסונג. אב טיפוס אחר נראה יותר כמו אייפד שמתקפל לטלפון. קואו אמר השנה שהוא מאמין שהטאבלט המתקפל יצא לאור ראשון.
בשנה שעברה, יאנג טען כי אפל מנהלת מגעים עם ספקיה להזמנת צגי 20 אינץ' עבור טאבלט מתקפל. כמובן, כל אלה מיועדים לאבות טיפוס ניסיוניים ואף אחד מאלה אינו עיצוב מוצר שעומד לראות אור. ובכל זאת, מעניין לראות שלמרות שמכשיר מתקפל אינו בראש סדר העדיפויות של אפל, החברה לא פוסלת את הרעיון בעתיד.
CCS Insight חוזה שהמכשיר המתקפל הראשון של אפל יעלה בסביבות 2,500 דולר, כמובן הרבה יותר יקר ממכשירי האייפון הנוכחיים. אך יחד עם זאת, גם מכשירים מתקפלים של חברות אחרות אינם זולים. ה-Galaxy Z Fold 4 של סמסונג מתחיל ב-$1,799. Pixel Fold החדש של גוגל מגיע גם עם תג מחיר של 1,799 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה