דיגיטל וטק

בשורה לתושבי הנגב: חברה מבית מטריקס חנכה את משרדיה

קמביום שכרה שטח ייעודי בגודל 430 מ"ר בבניין ה"מרכז הטכנולוגי דימונה". משרד זה יפעל לצד שלוחות נוספות של קמביום המונות עשרות עובדים בתל אביב, בשדרות ובבאר שבע
מערכת ice | 
משרדי קמביום בדימונה (צילום עוז שכטר)
במעמד שר הכלכלה ניר ברקת, ראש עיריית דימונה בני ביטון, מנכ"ל מטריקס מוטי גוטמן, מייסד ומנכ"ל תנועת אור רוני פלמר, מנכ"ל קמביום דוד זלצר ובכירים נוספים, נערכה אתמול (30.5) חנוכת המשרדים של חברת פיתוח התוכנה קמביום מבית מטריקס במתחם דמרי סנטר החדש בעיר.
מטריקס, באמצעות חברת הבת קמביום, היא חברת ההיי טק הגדולה הראשונה המפעילה מרכז פיתוח המעסיק עשרות עובדים מדרום לבאר שבע. קמביום, אשר פעלה עד כה מהעיר ירוחם, נענתה לפניית עיריית דימונה ותנועת אור, הפועלת להפיכת הנגב והגליל למרכזי חיים עצמאיים ומשגשגים, להיות החלוצה במהלך להפיכת דימונה למובילה עולמית בתחומי התעשייה המתקדמת והקמתם של מרכזי חדשנות וטכנולוגיה.
קמביום שכרה שטח ייעודי בגודל 430 מ"ר בבניין ה"מרכז הטכנולוגי דימונה". משרד זה יפעל לצד שלוחות נוספות של קמביום המונות עשרות עובדים בתל אביב, בשדרות ובבאר שבע. מתחם דמרי סנטר הוקם על ידי י.ח דמרי והוא משתרע על כ-8,000 מטר של עיצוב מודרני ומתקדם המאפשר חווית בילוי וקניות לכל המשפחה וכן מתחם משרדים. בימים אלו מתקיים משאיים ומתנים להבאת חברות הייטק נוספות בהובלת תנועת אור ועיריית דימונה.
שר הכלכלה ניר ברקת, אמר באירוע: "זה פשוט מרגש אותי להיות כאן היום ומזכיר לי את הימים לפני 30 שנה כשהקמנו את קבוצת BRM בירושלים כשבעיר לא הייתה ממש תעשיית היי-טק. באמצע שנות ה-90 הסתכלנו סביבנו וראינו שיש פתאום תעשייה אמיתית. בכל פעם כשאני חוזר לבקר בדרום אני מאושר לראות את התנופה שהאזור נמצא בה - בין אם בתעשייה 4.0 ובין אם ב'דזרט טק', שהמצאנו כאן ובעולם כבר מקנאים בנו. בעוד כמה שנים גם אתם ב'קמביום' תסתכלו סביבכם ותראו מה צמח כאן סביבכם ותזכרו את האירוע המכונן הזה בו אנחנו נמצאים עכשיו".
מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, אמר: "מטריקס חונכת היום בדימונה את האתר ה- 23 של החברה, אשר נוסף לאתרים שלנו ברחבי ישראל: בתפן, נוף הגליל, משגב, מגדל העמק, דלית אל כרמל, טירת הכרמל, קריית אתא, חיפה, עפולה, חדרה, ירושלים , ת"א, הרצליה, ראש העין, פ"ת, כ"ס, מודיעין עילית, בית שמש, לוד, קריית גת, ב"ש ונתיבות. ציונות זה להשאיר את העבודה בישראל והיא גם יכול להיות מאוד מתגמלת. להשקעה בפריפריה חייב להיות הגיון כלכלי ועסקי ועל פי זה אנו פועלים".
גוטמן הוסיף: "הקמנו ב- 2004 את תלפיות - המרכז הראשון בישראל להעסקת נשים חרדיות בפיתוח תוכנה, אשר מעסיק כיום כ- 1,000 נשים חרדיות וזוכה להצלחה רבה, רכשנו כמחצית מחברת באבקום, אשר מעסיקה אלפי עובדים מן הפריפריה והמגזר הערבי וב- 2018 רכשנו את חברת קמביום, אשר פעלה אז מירוחם. התחברתי לחזון של דוד ושירה זלצר – לאפשר לאנשים מוכשרים באזור הנגב לעסוק בפיתוח תוכנה מבלי לנסוע למרכז. ההצטרפות של קמביום למטריקס הקפיצה את המכירות של החברה ומספר העובדים הוכפל ושולש והוא ממשיך לצמוח. הקמפוס בדימונה יהיה אבן שואבת לעובדים איכותיים מבאר שבע ודרום לה".
 
בני ביטון, ראש העיר דימונה: "אני שמח להיות נוכח במעמד חנוכת המשרדים של חברת קמביום בדימונה! אני מאחל לחברה בהצלחה ואני רואה בה מעסיק מרכזי בדימונה. אין לי ספק, כי אחריה תגענה לכאן עוד ועוד חברות דומות לה ויחד נצעיד את העיר קדימה לעבר עולם ההייטק".
דוד זלצר, מנכ"ל ומייסד קמביום: "קמביום צמחה בנגב. במהלך 13 השנים האחרונות הלכה והתפתחה החברה והיום קמביום מהווה בית מקצועי-טכנולוגי גם לצוות וגם ללקוחות שבוחרים לעבוד איתנו. הכניסה למשרדים החדשים בדימונה מדגישה שוב שבנגב יש הון אנושי מקצועי ומחויב שחותר להצלחה ולהתפתחות מתמדת. קמביום שמחה להיות חלוצה בהייטק בדימונה, כמו שהיא חלוצה בטכנולוגיה ואנו מקוים שבעקבותינו יגיעו ארגונים וחברות טכנולוגיות נוספות. קמביום מביאה חדשנות וטכנולוגיה לליבת העסקים, עם שירות וגמישות יוצאי דופן בדיוק איפה שצריך אותם".
רוני פלמר, מנכ"ל תנועת אור: "יום חג לדימונה! יום חג לנגב! מאות משרות טכנולוגיה, חברות הייטק בלב דימונה. החזון והדמיון הופכים למציאות ומנצחים את כל המצקצקים והסקפטיות. היום שחררנו את גלגל התנופה שיהפוך את דימונה והנגב המזרחי לאזורי ביקוש נחשקים, ביחד עם עיריית דימונה ומשרד הכלכלה, משרד הנגב והגליל ושותפים מהמגזר העסקי - חלוצים שבחרו להמשיך להקים את המדינה. אנו קוראים היום ליזמים, משקיעים וחברות בתחומי האנרגיה, התעשייה המתקדמת, הסייבר ועוד לגלות עולם חדש ולבנות אתנו את המרכז החדש של ישראל בנגב. יבוא יום ודימונה תהיה עיר של 300,000 איש, עם עשרות אלפי משרות, מרכזי חדשנות, אקדמיה, שכונות קהילתיות. עיר שווה שמאפשרת לחיות ביחד ובכבוד בשנים הקרובות ועד קץ הדורות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה