דיגיטל וטק

הוט במהלך ענק: הקימה מחלקה חדשנית ומינתה מנהל חדש

חברת התקשורת הוט חשפה את HOT EDGE, זרוע פעילות חדשה שתרכז את תחומי החדשנות והפיתוח העסקי של כלל הקבוצה (מובייל, עסקי ופרטי). מי שמונה לעמוד בראש המחלקה הוא ניר אידלמן, ראש חטיבת המוצרים בחברה
מערכת ice |  2
הוט (צילום Magma Images)
חברת התקשורת הוט חשפה היום (שני) את HOT EDGE, זרוע פעילות חדשה שתרכז את תחומי החדשנות והפיתוח העסקי של כלל הקבוצה (מובייל, עסקי ופרטי). HOT EDGE תשמש כמרכז החדשנות, ותהיה אחראית על בחירה ומימוש טכנולוגיות מתקדמות וכניסה לשווקים חדשים: שילוב פתרונות AI, טכנולוגיות מבוססות ענן, ניהול DATA, אנרגיה וחשמל, מציאות רבודה (AR) ועוד.
חברת הוט הינה חלק מקבוצת התקשורת העולמית ALTICE, המעניקה שירות לעשרות מיליוני לקוחות ברחבי העולם. המוצרים והפיתוחים הטכנולוגים של הוט, מפותחים במטה הקבוצה בישראל על ידי צוותי פיתוח פנימיים. זרוע החדשנות החדשה תוביל את תוכנית פיתוח מוצרי הקבוצה (Roadmap) במטרה להביא את המוצרים והשירותים המתקדמים והחדשניים ביותר ללקוחותינו, כמו פתרונות AI מתקדמים ושילובם במערכות התקשורת בבית הלקוח.
 
כמו כן, HOT EDGE תמסד את הקשר עם תעשיית ההייטק המקומית לטובת איתור ויישום טכנולוגיות מתקדמות. נוסף על כך, היחידה תרכז את פעילות ה-Data המתקדמת של הקבוצה ואת הכניסה לשווקים חדשים עבור הקבוצה, בין היתר הכניסה לשוק החשמל, באמצעות HOT Energy ועוד. הוט רואה חשיבות גדולה בפיתוח מקומי בהתאם לצרכים של לקוחות הקבוצה בישראל ובהתאמה למאפייני השוק המקומי.
בראש הזרוע החדשה יעמוד ניר אידלמן, ראש חטיבת המוצרים ב-הוט, הזרוע החדשה תהיה כפופה ישירות למנכ"לית הקבוצה, טל גרנות גולדשטיין. ניר, בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בעולם התקשורת ופיתוח המוצרים, והוביל בין היתר את הקמת צוות הפיתוח ב-הוט שפיתח ויישם את פלטפורמת שירות ה-VOD, הקמת NEXT, פלטפורמת הסטרימינג לשידורי OTT המשמשת בין היתר את לקוחות הסיבים, פיתוח ממשקי המשתמש ללקוחות הסיבים, פיתוח הדור הבא של ציוד הקצה בבית הלקוח, וזאת בנוסף לפרויקטים טכנולוגים שונים שהוביל עבור חברות אחרות בקבוצת ALTICE.
ניר אידלמן (צילום: יח"צ הוט)
‏טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית הוט: "הקמת HOT EDGE מממשת את האסטרטגיה של קבוצת HOT לנהל את מהלכי החדשנות שלנו תחת פלטפורמה אחת מרכזית ומובילה. חדשנות וטכנולוגיה הן מנוע הצמיחה המשמעותי של הקבוצה והן יעמיקו את נוכחות הקבוצה ומובילותה בתחומי הפעילות הקיימים והחדשים. אני מאחלת לניר המון בהצלחה".
ניר אידלמן, מנהל פעילות HOT EDGE" :HOT EDGE תהווה את שער הכניסה של HOT לשווקים חדשים, תעמיק את האחיזה של הקבוצה בעולמות הטכנולוגיה ותאפשר לנו למנף את המומחיות שלנו על מנת לממש טכנולוגיות מתקדמות, בהתאמה למאפייני השוק המקומי, ולהציע ללקוחותינו את חוויית הלקוח הטובה והמתקדמת ביותר. אני מודה למנכ"לית הוט, טל גרנות גולדשטיין, על האמון".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סוף סוף המנהלים והעובדים של הוט נשלחים לכלא
    אבי 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוט חברת פח אשפה של רמאים
    סגור
  • 1.
    השירות של הוט גרוע
    הוט 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שונה את הוט לא סובל את הוט קבלתי אינטרנט איטי של הוט ניתקו לי את האינטרנט הוט השירות הוט גרוע מאוד צריך לדאוג למנכל אחר של הוט הוט השירות יקר מאוד היה לי מלה תקלות בה אינטרנט כמה פעמים עשו לי טובה שעם טיפלו ביגללזה אני לא חוזר להיות מנוי שלעם הוט זה חברה שאין לעם אינטרנט מהיר אין להוט שום מהירות זה אכול משחק משא הוט עושים
    סגור