דיגיטל וטק

שוקלים לקנות אייפון 15? כדאי שתקראו את זה

סדרת האייפון 15 הושקה ממש לפני מספר ימים, אבל ברחבי הרשת לא מבזבזים זמן וסקירות מכל העולם מציגות בעיות רבות במה שהיה אמור להיות מכשיר הדגל של השנה
מערכת ice |  1
אייפון 15 פרו (צילום יוטיוב JerryRigEverything)
סדרת האייפון 15 מביאה עימה הרבה חידושים כששני החידושים העיקריים בדגמי הפרו הם המעבר למחבר ה-USB-C והשימוש בטיטניום בגוף המכשיר. אבל, סרטונים רבים ברחבי הרשת מעלים חששות בנוגע לעמידות המכשיר.
JerryRigEverything, יוטיובר שהתפרסם בזכות הסרטונים בהם הוא בודק את עמידות מכשירי טכנולוגיה על ידי הריסתם, פרסם את מבחן העמידות השנתי שלו עם דגמי הפרו והתוצאות היו מדאיגות.
לאורך כל הבדיקה שביצע, ניתן לראות את רמת העמידות הגבוהה של מבנה הטיטניום  החדש. במסגרת הבדיקה, הפלאפון עבר בדיקות של שריטות, בדיקות חימום, נייר זכוכית ועוד. אומנם, זה לא הפתיע אף אחד כשהטיטניום אכן נשרט במסגרת בדיקת השריטות עם הסכין. מנגד, הזכוכית האחורית של המכשיר הייתה הרבה יותר עמידה מן הצפוי.
כמו כן, התצוגה וכיסויי המצלמה של האייפון פרו, ממשיכה לתפקד מעולה גם גם במהלך בדיקת השריטות. כמו כן, אין ספק כי לא מדובר החלק המהותי בסרטון. הרגע שזכה להתייחסות הגדולה ביותר ברשת היה כאשר JerryRigEverything אמר: "הגיע הזמן לראות אם המבנה ההיברידי המשולב מאלומיניום וטיטניום החדש פוגע בשלמות המבנית של האייפון 15 פרו מקס".
בסרטון ניתן לראות את JerryRigEverything, מתחיל ללחוץ על גב המכשיר ותוך שניות ספורות שומעים את הסאונד המצער של ביקוע וניתן להבחין כי הזכוכית האחורית התנפצה לחלוטין.
לאחר שזה קרה היוטיובר הוותיק היה בהלם והגיב: "לא ראיתי את זה מגיע, אתם צופים בי בודק את העמידות של סמארטפונים כבר 11 שנים, ורוב הטלפונים לא נשברים. אייפון במיוחד לא נשבר. הפרו מקס נשבר וזה היה מהיר בצורה חריגה".
חשוב לצאת להגנת המכשיר ולהגיד שבחלקים הפנימיים, המסך ומסגרת המכשיר  האייפון פרו מקס 15 שרד את המבחן של היוטיובר. אבל ההפתעה הגדולה הייתה בזכוכית האחורית והקלות שבה היא נשברה.
צופים רבים כולל JerryRigEverything טענו כי הדבר קרה בגלל מאפייני החומר מה שמוביל לכך שגב הזכוכית לא הצליח לעמוד אפילו בכמויות קטנות של לחץ והתגמשות. בצד החיובי, ניתן להגיד כי  בזכות המהלך אפל הפכה את החלפת הזכוכית האחורית להרבה יותר זולה.
לצערנו לא מדובר בבעיה היחידה של מכשיר הדגל, רוכשים רבים התלוננו על התחממות מהירה של המכשיר בעל המעבר החדש ה-A17 Pro. משתמשים מעלים תמונות עם נתוני שיא ובין היתר נראה כי המכשיר הגיע גם ל- 48 מעלות צלזיוס.
האירוע קורה כאפל נמצאת מצד אחד בשיא הטכנולוגי ומצד שני בירידה במכירות ובשווי המניות. לכן, מה שנשאר עד כה זה לקוות שאפל תוכל לטפל בתקלות הללו בעזרת עדכון תוכנה או אולי תיקון חומרתי מסוים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נראה שאצלכם אין הבדל בין 15 ל 15 פרו מקס (ל"ת)
    דוד 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור