דיגיטל וטק

חברת OpenAI מציגה: סמארטפון הבינה המלאכותית הראשון בהיסטוריה בדרך

מהפכת הבינה המלאכותית מגיעה לסמארטפונים: OpenAI, שבשליטתו של סם אלטמן, נמצאת במגעים עם המעצב הראשי של אפל לשעבר, ג'וני אייב, כדי לגייס מיליארד דולר עבור פיתוח של סמארטפון בינה מלאכותית
מערכת ice | 
סם אלטמן, מנכ"ל OpenAI (צילום vecteezy, יוטיוב/ CBS)
מהפכת הבינה המלאכותית משגעת לאחרונה את העולם, והיום (חמישי) פורסם בעיתון פייננשל טיימס (FT) כי חברת הבינה המלאכותית הגדולה בעולם OpenAI, שבשליטתו של סם אלטמן, נמצאת במגעים עם המעצב הראשי של אפל לשעבר, ג'וני אייב, ועם המיליארדר ובעל השליטה בסופטבנק, מסיושי סאן, כדי להצליח לגייס מיליארד דולר עבור פיתוח מטורף שישנה את העולם "האייפון הבינה המלאכותית" הראשון.
סם אלטמן למעשה פנה  לחברת לאב-פרום (LoveFrom) את המכשיר המיוחד. העסקה אמנם עדיין לא נחתמה באופן רשמי, אך על פי הדיווח המגעים הם חיוביים ומתקדמים. אגב, החברות סירבו להגיב לדיווח.
 
אייב היה למעשה במשך שני עשורים באפל, בהם הוביל את צוות העיצוב של החברה. אייב אף עיצב את הiMac הראשון ב-1998, את האייפוד הראשון ב-2001 ואת האייפד הראשון ב-2010 וכמובן את האייפון הראשון ב-2007.
אם אכן המהלך ייצא בסופו של דבר לפועל זה יהיה מדובר בפיתוח שישנה את פני ההיסטוריה של הסמארטפונים כפי שאנו מכירים אותם היום, ויהווה תחרות רצינית מאוד לחברות כמו אפל ו-LG, שיהיו חייבות למצוא פתרונות יצירתיים ולהכנס גם הן לעולם ה-AI.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה