דיגיטל וטק

חברות ההייטק מתגייסות: מוקד החירום הטכנולוגי המיוחד הושק

חברות ההייטק משיקות מוקד טכנולוגי מיוחד לסיוע בשיתוף מערך הדיגיטל הלאומי. מוקד החירום מופעל על ידי חברות בפורום ה-Israel Growth Forum
מערכת ice | 
גבול לבנון (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
חברות ההייטק בישראל פתחו מוקד טכנולוגי לסיוע במצב החירום המיוחד בשיתוף מערך הדיגיטל הלאומי. השבוע נפתח מוקד ערבה: עזרה ראשונה בטכנולוגיה ובהטמעה. המוקד החדש הוקם על מנת לתת מענה לגופי המגזר הציבורי, ומופעל ע"י חברות הייטק מהמובילות במשק הישראלי, בליווי מערך הדיגיטל הלאומי כגורם ממשלתי מתכלל.
המוקד יקלוט צרכים של גופים ציבוריים, רשויות מקומיות, משרדי ממשלה, עמותות ועוד ויסייע ביצירת חיבור לחברות טכנולוגיה רלוונטיות שיפתחו בהתנדבות מענים לצרכים אלה.
בנוסף, המוקד יאפשר תיאום וסנכרון בין יוזמות רבות.
 
יוזמה זו, אשר מעורבות בה Israel Growth Forum (פורום חברות הצמיחה) ובהן Monday, Wix, Fiverr, Windward, Bringg, Unity ואחרות, מבקשת לתת מענה טכנולוגי מהיר אשר יקצר משמעותית תהליכים במשימות קריטיות של המגזר הציבורי בעת הקשה הזו.
מטרת המוקד היא לסייע למשרדים לשפר את השירות הניתן לאזרחים בכל הצרכים הנוגעים למלחמה. הפיתוח ע״י חברות ההייטק יאפשר בניה זריזה של פתרונות טכנולוגיים, ושיתוף הפעולה עם מערך הדיגיטל הלאומי יאפשר את הטמעתם במשרדי הממשלה בצורה מיידית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה