דיגיטל וטק

ישראל תחת מתקפת הסייבר הגדולה בעולם: גם הממשל הרוסי הצטרף

רון מירן, ראש תחום מודיעין סייבר בחברת רדוור, עדכן בנוגע למתקפות הסייבר על ישראל, שמשתוללת בימים אלו תחת מלחמת "חרבות ברזל" והפכה לגדולה ביותר מבין מדינות העולם, כאשר גם הממשל הרוסי הצטרף: "גורמי תקיפה רוסיים מצטרפים להתקפות על אתרים ישראליים בהנחיית הממשל הרוסי"
מערכת ice |  1
אבטחת מידע וסייבר (צילום pexels, freepik, pixabay)
היום (ראשון) החל יומה ה-16 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים, בעוד משרד הבריאות הודיע עד כה על למעלה מ-5,000 פצועים שפונו לבתי החולים השונים בעקבות המלחמה, ולפחות 212 חטופים שנמצאים שבויים בידי החמאס בעזה.
מאז תחילת המלחמה, ישראל עומדת בפני מתקפות סייבר בכל העולם. בתוך כך, רון מירן, ראש תחום מודיעין סייבר בחברת רדוור, עדכן בנוגע למתקפות הסייבר על ישראל. בעדכונו סיפר: "ישראל ממשיכה לספוג התקפות סייבר יותר מכל מדינה בעולם. אנו עדים להמשך עליה בהתקפות סייבר על ישראל. מאז פרוץ המלחמה מעל 260 אתרים ישראליים הותקפו. גופי התקיפה הם ברובם גופי סייבר שפועלים ממניעים דתיים איסלמיים ומביעים תמיכה או סולידריות בפלסטינים".
 
"ההתקפות הינן מרובות ווקטורי תקיפה, עם דגש על התקפות אפליקטיביות. בעיקר אנו מבחינים בהתקפות מסוג Web DDoS Attacks. אלו הן התקפות מוצפנות שמחקות פעילות של משתמשים לגיטימיים, ואשר מצליחות לעקוף את מרבית מערכות הגנה בזכות השימוש בבהצפנה (כלי הגנת רשת אינם יכולים לסרוק תוכן מוצפן) ואילו כלי הגנה אפליקטיביים בנויים לאתר אינם מזהים את הפעילות כחשודה כיוון שכל שיחה מבוצעת לפי הפרוטוקול".
"גורמי תקיפה רוסיים מצטרפים להתקפות על אתרים ישראליים בהנחיית הממשל הרוסי. אנו רואים שקולקטיב קילנט ושותפיו מצטרפים להתקפות על ישראל. בין האתרים המותקפים ניתן למצוא גופי ממשל ואתרי חדשות. קולקטיב קילנט מביע עמדה פוליטית ברורה בערוצי הטלגרם, ומתיישר עם המסרים המועברים מהממשל הרוסי. מלבד קולקטיב קילנט ראינו את אנונימוס סודן (שותף בקולקטיב) תוקף אתרי חדשות בישראל, ואת קבוצת "הכוחות המיוחדים של רוסיה" שתוקפת אתרי ממשלה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רוסיה סיבר
    אבג 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרוסים תמיד תמכו בערבים מאז קום המדינה מכרו להם את כול סוגי הנשק,שהשאירו צלקות בעם ישראל,וגם יעצו להם איך להילחם בישראל...אל תשכחו מה ראש כח וגנר אמר בהודעתו האחרונה.לפני שאמרו שמטוסו הופל.כשהקליט את עצמו.בטח הוא הלך לעזור לעזתים המחבלים והוא גם מתחבא בתוך המינהרות אם העזתים.לכן רוסיה מאוד מפחדת מפני כניסה קרקעית בעיקר למינהרות כי זה גם הולך להרוס להם גם את התוכנית,לעזור לערבים ולגרש את היהודים לים ח"ו.
    סגור