דיגיטל וטק

חברת הביוטכנולוגיה Recursion תשתף פעולה עם מחשבי העל של אנבידיה

Recursion מודיעה על עסקת שיתוף פעולה עם טמפוס, 50 מחשבי העל המובילים המופעלים על ידי NVIDIA, ונותנת עדכונים על שיתוף פעולה עם באייר לאונקולוגיה מדויקת
מערכת ice | 
ג'נסן הואנג מנכ"ל אנבידיה (צילום shutterstock, יוטיוב/ NVIDIA)
Recursion, חברת טכנוביולוגיה מובילה בשלבים הקליניים המפענחת ביולוגיה כדי לתעש זיהוי תרופות, הודיעה היום על שני עדכונים משמעותיים עם משתפי הפעולה שלה NVIDIA ובאייר Bayer, ועל שיתוף פעולה חדש עם Tempus Labs כשהיא יוצרת תשתית ומרחיבה את שאיפותיה והיקפה בתחום האונקולוגיה המדויקת.
"מאז הקמתנו האמנו שהדור הבא של מובילי הביופארמה יפעל בצומת של מערכי נתונים בקנה מידה גדול ומחשוב מואץ", אמר ד"ר כריס גיבסון, מייסד שותף ומנכ"ל Recursion.

"היום, אנו נרגשים לשתף שלוש יוזמות עיקריות התומכות באמונה זו ובמשימה שלנו להביא תרופות טובות יותר לחולים במהירות ובקנה מידה גדול. עם 20 פטה-בייט של נתונים אונקולוגיים מדויקים של Tempus, התמיכה של NVIDIA בהכפלת כוח מחשוב-העל שלנו פי ארבעה כדי לקדם במהירות ובאמינות את החיפוש והבנייה של מודלים גדולים של בינה מלאכותית, ועדכון שיתוף הפעולה שלנו עם באייר כדי לקדם במהירות סדרה של תוכניות אונקולוגיות מדויקות, נמשיך להניע יחד את השינוי מביוטק ל-TechBio".
Tempus Collaboration מספק ל-Recursion גישה לנתונים המכילים יותר מ-20 פטה-בתים של נתונים אונקולוגיים קנייניים הממוקדים במטופל. Recursion הגיעה להסכם עם Tempus לגישה מועדפת לאחד ממערכי הנתונים האונקולוגיים הגדולים בעולם, שאינם מזוהים וממוקדים במטופל, המשתרע על פני DNA, RNA, רשומות רפואיות ועוד כדי לתמוך בגילוי טיפולים פוטנציאליים מועשרים בסמנים ביולוגיים בקנה מידה גדול באמצעות הכשרה של מודלים של בינה מלאכותית סיבתית.
על ידי שילוב גישת הגנטיקה הקדמית של Tempus עם גישת הגנטיקה ההפוכה ב- Recursion, החברה מאמינה שיש לה הזדמנות לשפר את המהירות, הדיוק וקנה המידה של הפיתוח הטיפולי באונקולוגיה. כחלק מההסכם, Recursion תשלם ל- Tempus עד 160 מיליון דולר במזומן או בהון עצמי בחמש השנים הקרובות בתמורה לזכויות גישה ושימוש מתמשכות ומעודכנות לנתונים למטרות פיתוח טיפולי.
"אנו שותפים למחויבות של Recursion לגישה של Data First לרפואה מדויקת", אמר אריק לפקופסקי, מייסד ומנכ"ל Tempus. "אנו מצפים לעבוד יחד כדי למנף את הנתונים הרב-מודאליים שלנו כדי לחשוף תובנות שיש להן פוטנציאל לקדם טיפולים מותאמים אישית למטופלים ברחבי העולם".
במצטבר, ל-Recursion תהיה כעת גישה לכ-50 פטה-בייט של נתונים קנייניים בתחומי הביולוגיה והכימיה, כמו גם לנתונים בעולם האמיתי, הממוקדים במטופל, הניתנים להתייחסות ומתאימים לצורך אימון מודלים בקנה מידה גדול של AI/ML, שבהם היא מתכננת להשתמש כדי להניע השערות טיפוליות חדשות, אסטרטגיות סמנים ביולוגיים ובחירת עוקבות של מטופלים.
כדי להאיץ את ההשפעה של הנתונים הקנייניים ש- Recursion צברה, החברה התחייבה להרחיב באופן משמעותי את BioHive-1, מחשב העל המקומי שלה מבוסס NVIDIA DGX SuperPOD, ולהוסיף מעל 500 מעבדים גרפיים NVIDIA H100 Tensor Core ליותר מ-300 מעבדים גרפיים NVIDIA A100 Tensor Core שכבר קיימים כדי להגדיל את קיבולת החישוב שלה פי 4. כוח מחשוב מורחב מאוד זה יתמוך בצנרת המוצרים של החברה, בשותפויות ובבניית אחד ממודלי הבסיס הגדולים מסוגו במגוון שיטות של ביולוגיה וכימיה.
בהתבסס על רשימת TOP500 ביוני 2023, Recursion צופה כי עם השלמתו ובחינת הבנצ'מרק, BioHive-1 יהיה ככל הנראה בין 50 מחשבי העל החזקים ביותר בעולם בכל תעשייה ויהיה מחשב העל החזק ביותר בבעלות ומופעל על ידי חברת ביופארמה כלשהי. החברה צופה כי השיפור של BioHive-1 יהיה מבצעי במחצית הראשונה של 2024.
"עידן חדש בגילוי תרופות כבר כאן, וחברות מדעי החיים וגילוי תרופות מובילות את הדרך", אמר ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל NVIDIA. "שיתוף הפעולה המתמשך שלנו עם Recursion יביא נתונים ביולוגיים בקנה מידה גדול יחד עם אחד ממחשבי העל החזקים ביותר כדי לפענח ביולוגיה ולהגיע לתרופות טובות יותר מהר יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה