דיגיטל וטק

נפאל בהצהרה מפתיעה: למה השימוש בטיקטוק נאסר?

ממשלת נפאל, פרסמה כי החליטה לאסור את את השימוש באפליקציית המדיה החברתית הפופולרית TikTok, בטענה שהיא משבשת את "ההרמוניה החברתית" במדינה
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום shutterstock)
ממשלת נפאל החליטה ביום שני האחרון, לאסור את אפליקציית המדיה החברתית הפופולרית TikTok, בטענה שהיא משבשת את "ההרמוניה החברתית" במדינה. ההודעה פורסמה בעקבות ישיבת הממשלה. שר החוץ נאראין פראקש סעוד, טען שהאפליקציה תיאסר באופן מיידי.
"הממשלה החליטה לאסור על TikTok מכיוון שהיה צורך להסדיר את השימוש בפלטפורמת המדיה החברתית ששיבשה את ההרמוניה החברתית, הרצון הטוב והזרימה של חומרים מגונים", אמר סעוד.
 
סעוד הוסיף ואמר שכדי לתת דין וחשבון לרשתות החברתיות, הממשלה ביקשה מהחברות להירשם ולפתוח משרד קישור בנפאל, לשלם מסים ולציית לחוקים ולתקנות של המדינה. לא ברור מה גרם לאיסור, אבל נכון לעכשיו, TikTok סירבה להיענות לבקשות של נפאל. כמו כן, גם לא פרסמה תגובה רשמית על הפרסומים הללו
TikTok, נמצאת בבעלות ByteDance הסינית, עמדה בפני בדיקה במספר מדינות בגלל חששות שבייג'ין תוכל להשתמש באפליקציה כדי לאסוף נתוני משתמשים או לקדם את האינטרסים שלה.
מדינות כולל ארצות הברית, בריטניה וניו זילנד אסרו את האפליקציה בטלפונים ממשלתיים למרות ש-TikTok הכחישה שוב ושוב שהיא אי פעם שיתפה נתונים עם ממשלת סין ולא הייתה עושה זאת אם תתבקש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה