דיגיטל וטק

שבבי העל החדשים של אנבידיה זמינים בישראל: כך תוכלו להשיג אותם

Vultr, שנכנסה לאחרונה לרשימה היוקרתית של NVIDIA Elite Partners מציעה גישה בענן לשבבי העל המתקדמים המאפשרים יכולות מחשוב גבוהות במיוחד בעומסי עבודה עצומים הנדרשים לפיתוח מודלים של בינה מלאכותית

מערכת ice | 
ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה (צילום shutterstock)
Vultr, פלטפורמת מחשוב הענן הפרטית הגדולה בעולם, תהיה הראשונה בישראל שתאפשר למפתחים וחברות גישה לשבבי העל GH200 Grace Hopper של ענקית השבבים NVIDIA.
השבבים יהיו זמינים להזמנה ושימוש החל מהיום (יום ה', 16 לנובמבר). שבבי העל אשר הושקו לראשונה באוגוסט האחרון מותאמים במיוחד לפעילויות מחשוב אינטנסיביות ועומסי עבודה כבדים המאפיינים בעיקר את תחום הבינה המלאכותית. השבבים החדשים מאפשרים לחברות ומפתחים לבצע פרויקטים עתירי מחשוב ונתונים במהירות גבוהה ובעלות הצפויה להיות נמוכה יותר מזו של הדורות הקודמים שחייבו שימוש במספר מעבדי GPU. בשורה זו היא חשובה במיוחד לתחום הבינה המלאכותית שכן היא תאפשר האצה הן של שלבי אימון המודלים על מסדי נתונים ענקיים והן לשלבי Inference הנחשבים אינטנסיביים אף יותר שכן הם דורשים פעילות חישוב מתמשכת.

Vultr, אשר חנכה דאטה סנטר בתל אביב במאי האחרון צורפה לאחרונה לרשימת NVIDIA Elite Partners ותספק גישה מקומית לשבבי העל החיונית לסוגיות של השהייה, ביטחון מידע, תאימות רגולטורית ופרטיות. שבבי ה-GH200 Grace Hopper יצטרפו ל- GPU Stack שמציע החברה הכוללים כבר את המעבדים  HGX H10, A100 Tensor Core, L40S, A40, A16 GPU.
"אנחנו נרגשים להיות החברה הראשונה שתעניק גישה גלובלית לטכנולוגיה החיונית הזו אשר תביא לזינוק ביכולות הפיתוח של מגוון יישומי AI מתקדמים", אומר ג'יי ג'יי קארדוול, מנכ"ל Constant חברת האם של פלטפורמת Vultr. "המטרה של Vultr היא להעניק לקהילת החדשנות בישראל ובעולם גישה לטכנולוגיה המתקדמת ביותר במחיר נגיש למפתחים וחברות בכל גודל. אנחנו מודים ל-NVIDIA על האמון והשותפות ומצפים לראות את מגוון היישומים והטכנולוגיות שיבשילו בזכות היכולות החדשות ויובילו לאימפקט משמעותי בתחומים שונים החל מחקר גנומיקה ופיתוח תרופות חדשניות ועד יכולות גרפיות מרהיבות". 
"שבב העל GH200 Grace Hopper של NVIDIA פותח במיוחד לפתור את הסוגיות המורכבות ועתירות הנתונים של היום ומחר", אמר מאט מקגריג, מנהל הפיתוח העסקי הגלובלי של מחלקת שותפויות הענן של NVIDIA. "כשהיא מצוידת ב-GH200 כחלק מסדרת מעבדי ה-GPU בענן שלה, Vultr מנגישה את משאבי המחשוב המתקדמים בעולם ללקוחות בכל העולם".
שבבי העל GH200 Grace Hopper מספקים ביצועים חסרי תקדים עבור יישומי בינה מלאכותית (AI), למידת מכונה (ML) ומחשוב בינה מלאכותית (AI) מבוסס ענן. הם כוללים את המאפיינים הבאים:
עד 144 ליבות Armv9 בעלי תדר של עד 3.5 GHz
1 טרה בייט זיכרון אחסון NVMe
100 ג'יגה בייט זיכרון של DDR5
תמיכה ב-Tensor Cores החדשים של NVIDIA , המספקים ביצועים משופרים עבור פעולות מתמטיות עמוקות
תמיכה ב-NVLink 4.0, המאפשר תקשורת מהירה בין שבבים
שבבי העל GH200 Grace Hopper מתאימים לפרויקטים מורכבים בתחום הבינה המלאכותית כגון זיהוי תמונות, ניתוח טקסט ותרגום שפות, משימות חישוביות אינטנסיביות, כמו למידת מכונה ללא פיקוח (Unsupervised Machine Learning) יישומים מבוססי בינה מלאכותית בענן, כמו מעבדות ענן ושירותי בינה מלאכותית ועוד.
 
שבבי GH200 שתספק Vultr יכולים לסייע לחברות ולארגונים מכל הגדלים לשפר את הביצועים והיעילות של יישומי הבינה המלאכותית שלהם. הם יכולים גם לסייע בפיתוח מודלים מורכבים יותר של בינה מלאכותית, אשר יכולים לתרום לשיפורים בוורטיקלים שונים כגון בריאות, איקומרס, תחבורה חכמה, ייצור ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה