דיגיטל וטק

הסטארט-אפ Joyned מכריז על שותפות עם ענקית התיירות TravelUP

בשורות בעולם התיירות: חברת הסטארט-אפ Joyned, שפיתחה את Joyned Booking, הודיעה על חתימת הסכם של שותפות גלובלית עם  TravelUP‏ הבריטית

מערכת ice | 
צוות Joyned (צילום ניר סלקמן)
חברות הסטארט-אפ Joyned ו-TravelUP מתכוונות ליישם בעתיד את הפתרון של Joyned לשירות הזמנת הטיסות של TravelUP. פתרון Joyned Booking זמין עתה ללקוחות TravelUp ברחבי העולם והוא יעשיר את חוויית ההזמנות המשותפות שלהם עם חבריהם באתרי החברה. 
באפליקציית TravelUp ניתן להזמין טיסות של 200 חברות תעופה או להזמין חדרים ב-400,000 בתי מלון ב-30,000 יעדים ב-200 מדינות וכן להזמין טיולים מאורגנים. הפתרון שפיתחה Joyned מאפשר תקשורת חברתית באתרי נסיעות ותיירות והופך את ההזמנה לחוויה משותפת.
במהלך הגלישה באתר או באפליקציה המשתמש שולח לחבריו או לבני משפחתו הזמנה לצ'ט חי שבמהלכו כולם חשופים לתוכן האתר, מקיימים דיון ומחליטים ביחד על הזמנת טיסות, מלון, טיול ג'יפים, שיט ופעילויות נוספות. התהליך המשופר מגדיל את שיעור ההמרה של גולשים ללקוחות ומאפשר להגדיל את ההכנסות הכוללות של האתר ב-10% בממוצע.
Joyned Booking משלב חוויה חברתית באתרי TravelUp ומאפשר למשתמשים לשתף עם חברים ובני משפחה שאת דעתם הם מעריכים חלופות שונות של טיולים, בתי מלון וטיסות שאתם ייצאו לחופשה שהם מתכננים ביחד. כך ניתן לקבל מכולם אישורים ישירים להחלטות המתקבלות ביחד. 
יונתן אברהם, מייסד משותף ומנכ"ל Joyned: "שיתוף הפעולה עם TravelUP ינגיש את פתרון Joyned Booking למספר גדול יותר של תיירים ברחבי העולם. בו בזמן, אנו חותרים לספק ללקוחות שלנו הזדמנות חסרת תקדים ליעל את המערכות התפעוליות שלהם, לשפר את השירות ללקוחות ולהגדיר מחדש את חוויית הזמנת הנסיעות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה