דיגיטל וטק

"זאת רק ההתחלה": אתר צה"ל נפרץ על ידי האקרים פרו פלסטיניים

קבוצת ההאקרים הפרו פלסטינית "Anonymous Jo" פרצה הערב לאתר הנצחה לזכר חללי צה"ל. הם פרסמו באתר הודעה גנרית של תומכים פרו פלסטינים והוסיפו שלל איומים
מערכת ice | 
האקר (צילום pixabay)
זירת הסייבר מתחממת מאד במה שנראה כמו הגברת המאמצים לבצע פריצות לאתרי אינטרנט ישראלים או כאלו התומכים בישראל, ניסיונות סגירת חשבונות של משפיענים פרו ישראלים, על ידי דיווחים המוניים על אותם החשבונות ואף תקיפת מוסדות ממשלתיים ובתי חולים, לעתים תוך דרישת כופר כספי בתמורה למידע שנגנב ומוחזק בידי הפורצים.
הערב (רביעי) הצליחה קבוצת האקרים שטוענת כי מקורה בירדן, "Anonymous Jo", לפרוץ לדף הנצחה אינטרנטי שהקים צה"ל במהלך השבוע, לזכר הנופלים במלחמת חרבות ברזל. בדף פרסמו הפורצים הודעה בה הם מסבירים כביכול את הסיבות לפריצה.
הפורצים טוענים כי הפריצה נעשתה בתגובה למעשיה "הברבריים" של ישראל ברצועת עזה, כאשר הם כמובן טוענים לרצח של אזרחים חפים מפשע, כיאה לתעמולה חמאסית רגילה. 
 
בנוסף, הוסיפו הפורצים שלל איומים כמו "זו רק ההתחלה, לא נעצור עד שחרור עמנו", ועוד הוסיפו ואמרו כי ימשיכו להילחם "בים, באוויר ובאמצעים אלקטרוניים", כל עוד המלחמה בעזה נמשכת.
לסיום, חשפו את מקומם כשרשמו "מהאחים בירדן לעמנו בפלסטין, אתם בלבנו". על אף שהקבוצה כתבה שמקורה בירדן, אין לדעת האם זה מקומם האמיתי, כפי שמרבים האקרים לעשות בניסיון לעכב ולמנוע את איתורם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה