דיגיטל וטק

סוני שוברת שיאים: 50 מיליון קונסולות בשלוש שנים

התחרות בין מיקרוסופט לסוני, בשוק הגיימינג מעוררת סערות בימים האחרונים. כאשר בזמן שמיקרוסופט, נוקטת בצעדים משמעותיים על מנת לעקוף את סוני, במכירות סוני מוכיחה שהיא עדיין שולטת בשוק ומפרסמת את נתוני המכירות של הפלייסטיישן 5
עידו מור | 
סוני שוברת שיאים (צילום shutterstock)
שוק הגיימינג העולמי, עובר תמורות בחודשים האחרונים, רק לאחרונה נחשף ממסמכים פנימיים שסוני, חוששת ממיקרוסופט, בשל הצעדים שעשתה בחודשים האחרונים. כעת, סוני מפרסמת הישג שמראה שלמרות הכל היא עדיין שולטת בשוק.
קונסולת הפלייסטיישן 5, הושקה לפני שלוש שנים וכעת החברה מסמנת ציון דרך מרשים ומפרסם בבלוג הפלייסטיישן של סוני על כך ש-50 מיליון קונסולות משחק שנמכרו עד כה. ג’ים ריאן, המנכ״ל היוצא של סוני כתב: ״ההישג הזה הוא עדות לתמיכה הבלתי מעורערת של קהילת שחקני הפלייסטיישן. אנו אסירי תודה לשחקנים החדשים שהצטרפו״.
 
רק לאחרונה הודלף כי מיקרוסופט מתכננת להשיק את הדור הבא של ה-Xbox, בשנת 2026, בזמן שסוני לא פרסמה תאריך רשמי לשחרור הדור הבא של הקונסולות שלה אלא התמקדה בפיתוח גרסת פרו לקונסולה הקיימת. ההישג המרשים הזה לא חדש לסוני כאשר גם הקונסולה הקודמת הפלייסטיישן 4 מכרה מספר דומה של יחידות.
לפי נתונים שפורסמו על ידי ה-Financial Times, מקבוצת המחקר Ampere Analysis,  השנה נמכרו 22.5 מיליון יחידות של הפלייסטיישן 5 לעומת 7.6 מיליון קונסולות Xbox Series S|X. כך שלמרות כל המאמצים של המיקרוסופט, לעקוף את המתחרה סוני, יכולה לנשום לרווחה ולדעת שהיא עדיין מחזיקה בתואר המוכרת ביותר בתחום הגיימינג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה