דיגיטל וטק

אפל הכריזה: משקפי ה-Vision Pro יגיעו לחנויות בחודש הבא

מנכ"ל חברת אפל הכריז בהתרגשות על השקת משקפי המציאות המדומה Vision Pro, שיחלו להימכר בחנויות החברה החל מ-2 לפברואר, תחילה בארצות הברית ובהמשך במקומות נוספים
מערכת ice | 
משקפי AR (צילום אפל)
תחרות קשה קיימת בין ענקיות הטכנולוגיה על איכות משקפי המציאות המדומה, בניסיון לפצח את משאלות ליבם של הגיימרים ומשתמשי קונסולות המשחקים, שהצרכים והרצונות שלהם מתרחבים מדי שנה, עם התקדמות הטכנולוגיה, שעשויה לשנות את ענף המשחקים כולו.
כאשר החברות יוכלו לייצר מוצר שימלא את דמיונותיהם הפרועים של השחקנים המיומנים, לא מן הנמנע שהשחקנים יעברו מסלון ביתם לבחוץ, ונתחיל לראות ילדים עם משקפיים גדולות משחקים ברחובות, במשחקים שרק הם רואים.
 
מנכ"ל חברת אפל, טים קוק, פרסם בחשבון הטוויטר שלו כי המשקפיים החדשות של החברה, Apple Vision Pro, יחלו להימכר בחנויות החברה בארצות הברית בתאריך ה-2 לפברואר, כאשר בכוונתם החברה להרחיב בהמשך את אזורי המכירה למדינות נוספות.
 
המשקפיים שמציעה החברה, מגיעים עם שתי תצוגות 4K והם מכילים בתוכם את שבב ה-M2 שאפל פיתחה ונמצא בשלל המחשבים הניידים והנייחים שמציעה החברה. דגם הבסיס יגיע עם נפח אחסון של 256GB של אחסון ובנוסף, לצד המשקפיים יקבלו הקונים שתי רצועות לראש. ההזמנות המוקדמות יחלו כבר ב-19 לינואר ולפני שאתם רצים להזמין, קחו בחשבון שתג המחיר הגבוה מאד שקבעה אפל למוצר, עומד על 3,500 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה