דיגיטל וטק

פייסבוק ואינסטגרם בצעד דרמטי: זו ההגבלה שתחול על בני נוער

חברת מטא הודיעה על מהלך חדש במטרה להגן על קטינים ברשתות החברתיות: בין השאר תמנע מזרים לשלוח להם הודעות, וההורים יצטרכו לאשר שינויים בהגדרות הפרטיות
מערכת ice | 
מארק צוקרברג מסתבך בגלל האינסטגרם (צילום פייסבוק/ מארק צוקרברג, Unsplash, Pixabay)
חברת Meta בעלת פייסבוק ואינסטגרם, מעדכנת על צעדים חדשים להגנה על בני ובנות נוער מקשרים לא-רצויים, לצד מתן יכולות פיקוח נוספות להורים.
הגדרות מחמירות יותר בשירות ההודעות: כברירת מחדל, Meta תמנע מבני ובנות נוער לקבל הודעות מאנשים שאינם עוקבים אחריהם, או שאינם כבר מחוברים אליהם. כיום, אנשים בגילאי 19 ומעלה אינם יכולים לשלוח הודעות לקטינים שלא עוקבים אחריהם. כעת, לאחר השינוי, שום אדם (בלי קשר לגילו) לא יוכל לשלוח הודעות לבן נוער שאינו מחובר אליו.
כלי פיקוח חדשים להורים: מעתה, הורים יצטרכו לאשר כל שינוי שבני הנוער שלהם מנסים לבצע בהגדרות הפרטיות והבטיחות של חשבונותיהם, דרך כלי הפיקוח במרכז המשפחה. כך למשל, אם בן נוער מעוניין להפוך את חשבון האינסטגרם שלו מפרטי לציבורי – על ההורה יהיה לאשר או לדחות זאת בעצמו.
 
כמו כן, מטא הודיעה על כוונתה להציג בחודשים הקרובים כלי חדש שיעזור להגן על אנשים מקבלת תמונות שעלולות להיות לא-מתאימות עבורם, וגם לעודד אותם שלא לשתף תמונות כאלו בעצמם בשיחות שלהם עם אנשים אחרים.
כלים אלו יושקו בהדרגה ברחבי העולם בשבועות הקרובים, לרבות בישראל. הם מתווספים ליותר מ-30 כלי בטיחות הזמינים כיום עבור בני נוער והוריהם, כמו "נדנודי לילה" (כלי שעוזר לבני ובנות נוער להגביל את השימוש שלהם באינסטגרם בשעות הלילה), "קחו הפסקה״, כלי פיקוח הורי, ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה