דיגיטל וטק

למען פיתוח בינה מלאכותית: זהו שיתוף הפעולה החדש בין החברות

NTT Group ו-SparkBeyond הישראלית ישתפו פעולה בפיתוח פתרונות AI מתקדמים, השותפות , ביוזמת מרכז החדשנות של NTT Israel, הניבה מספר פרוייקטים מסחריים עם חברות בת של NTT ברחבי העולם ובמגוון תחומים
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום freepik)
NTT Group הכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם SparkBeyond הישראלית, מפתחת מובילה של פתרונות AI ארגוני, כדי לספק פתרונות Generative-AI (בינה מלאכותית יוצרת) מקיפים עבור בסיס הלקוחות העולמי של NTT.
בפרויקט הראשון שלה, עם אחת מחברות המכשור הרפואי המובילות בעולם, נעשה שימוש במנוע הבינה המלאכותית של SparkBeyond כדי לזהות קבוצות לקוחות ספציפיות ולסייע בתמחור המוצרים על בסיס שימוש בתובנות שמספק מנוע זה. הפלטפורמה של SparkBeyond ממנפת בינה מלאכותית יוצרת כדי למצוא דפוסים נסתרים בעלי ערך בנתונים מורכבים בקנה מידה גדול.
 
התוצרים של מנוע ה – AI הם תובנות יישומיות, ממשקי שיחה ומודלי חיזוי אדפטיביים ובעלי שקיפות מרבית, הניתנים ליישום במהירות כדי לספק ערך עסקי משמעותי. NTT ולקוחותיה יכולים להטמיע את ה -IP של SparkBeyond ביישומים קיימים (כמו CRM, ERP וכו'), ולאפשר להם גישה לתובנות ופתרונות בתחומים שונים. בנוסף, פלטפורמת SparkBeyond מאפשרת לחשוף תובנות הנגזרות מהנתונים לטובת LLMs ארגוניים הדומים ל- ChatGPT-4, ולהעשיר אותם בתובנות מבוססות וידע אמין.
"ההזדמנות לשלב כוחות עם קבוצת NTT ולהביא פתרון בעיות בינה מלאכותית יוצרת לבסיס הלקוחות הגלובלי שלהם מראה את ההתאמה הטבעית של הטכנולוגיות של SparkBeyond עם הפעילויות האסטרטגיות של NTT", אמר שגיא דוידוביץ', נשיא ומייסד שותף של SparkBeyond. "אנו מצפים לשיתוף הפעולה המרגש הזה ולהדגים את הכוח של Generative-AI בשילוב עם נתונים ארגוניים להשגת ערך משמעותי  עבור הלקוח."
"מעבדת החדשנות של NTT בישראל הוקמה במטרה לקדם ולמצוא סטארטאפים ישראלים לשיתופי פעולה והשקעות", אמרה נועה אשר, מנכ"ליתNTT Innovation Lab Israel . "SparkBeyond היא חברה מצוינת וחדשנית, ואנו נרגשים להרחיב את השותפות שלנו ולהמשיך להציג את הטכנולוגיה שלהם לחברות נוספות ברחבי העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה