דיגיטל וטק

גוגל נלחמת ב-ChatGPT: מי ישבור את שוק הבינה המלאכותית?

ענקית הטק ממתגת מחדש את הצ'אטבוט ומשנה את שמו ל-Gemini. מנויים יוכלו להשתמש בכליו דרך הדואר האלקטרוני של gmail. בנוסף, תשיק אפליקציית מובייל ושירות בתשלום במטרה לקרוא תיגר על שירות זהה של OpenAI. בחברה מברכים: "מודל ה-AI המתקדם והחזק ביותר"

מערכת ice | 
צ'אט GPT וגוגל בארד (צילום shutterstock)
ענקית הטק גוגל הכריזה היום (חמישי) כי היא ממתגת מחדש את הצ'אטבוט בארד ומשנה את שמו לג'מיני (Gemini). בנוסף, החברה משיקה לראשונה אפליקציה של ג'מיני למובייל וכן גרסה בתשלום שתיקרא Gemini Advanced ותעלה 20 דולר בחודש. האפליקציה עצמאית באנדרואיד זמינה מהיום בכל העולם באנגלית, ב-ios זמינה היום רק בארה"ב ומשבוע הבא גם בישראל גם באנגלית.
ג'מיני קרוי על שמו של מודל השפה הגדול (LLM) שגוגל הציגה בסוף השנה שעברה בניסיון לקרוא תיגר על GPT-4 של OpenAI. מדובר למעשה בסדרה של מודלים בכמה גדלים - אולטרה, פרו ונאנו. הגרסה החינמית של הצ'אטבוט מבוססת על מודל הפרו, בזמן ש-Gemini Advanced מבוסס על מודל האולטרה הגדול והמשוכלל יותר.
"גוגל משיקה את Gemini Advanced חוויה חדשה עם גישה ל-Gemini Ultra 1.0"', נכתב בהודעת החברה, "מודל הבינה המלאכותית המתקדם והחזק ביותר שלנו- זמין למשתמשים בתשלום חודשי של 74.90 שקל (19.99 דולר) עם שני חודשי התנסות מתנה". המנוי כולל הטבות נוספות כמו נפח אחסון של 2TB.  
 
בנוסף, החברה מיישרת קו עם המתחרות שהשיקו גם הן גרסאות בתשלום ak צ'אטבוטים שלהן: ל-OpenAI יש את ChatGPT Plus, למיקרוסופט את Copilot Pro ולאנתרופיק את Claude Pro. המחיר של כולם עומד על 20 דולר בחודש. בנוסף, Duet AI נקרא עכשיו Gemini ל-Google Workspace ובקרוב מנויי Google One AI Premium יוכלו להשתמש ב-Gemini בג׳ימייל, Docs, Sheets, Slides ו-Meet.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה