בחירות 2022

בן גביר וסמוטריץ' ירוצו ביחד? זו ההודעה של השניים

יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר ויו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' קיימו היום מו"מ לקראת ריצה משותפת ביחד : "סיכמו על מו"מ מואץ במטרה להגיע להסכמות"
מערכת ice |  1
איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' (צילום טוויטר)
יו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ויו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר קיימו היום (שלישי) פגישה משותפת והתייחסו לאפשרות של ריצה ברשימה משותפת גם בבחירות הקרובות.
 
"איתמר ואני נפגשנו בצהריים לדון בריצה המשותפת שלנו בבחירות הקרובות וסיכמנו להיכנס לדיון מואץ על מנת להגיע להסכמות מהירות כבר בימים הקרובים. האחדות חשובה ערכית ופרקטית. יש לנו מטרה אחת: להביא בעזרת השם לניצחון המחנה הלאומי בבחירות ולהקמת ממשלה יהודית, ציונית ולאומית טובה לישראל", כתב סמוטריץ' בעמוד הטוויטר שלו.
 
בן גביר הקפיד גם הוא על נוסח דומה והודיע בעמוד הטוויטר שלו : "יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ', ויו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר נפגשו כעת לדיון אודות ריצה משותפת בבחירות הקרובות. הפגישה התנהלה באווירה טובה, והצדדים סיכמו על מו"מ מואץ על מנת להגיע להסכמות מהירות על ריצה משותפת כבר בימים הקרובים".
המסר המשותף שהפיצו השניים, מגיע לאחר שבימים האחרונים האשים בן גביר את יו"ר הציונות הדתית בניסיונות למנוע את החיבור, "כל דקה שאנחנו לא עושים את החיבור הזה - אנחנו מאבדים קולות", הצהיר בשבוע שעבר במסיבת עיתונאים שכינס.
לא מן הנמנע שאחת הסיבות שמנעו עד כה את החיבור היא השאלה מי מבין השניים יוביל את הרשימה, והאם סיעתו של בן גביר תקבל יותר מקומות ברשימה המאוחדת על רקע התחזקותם המסתמנת. זאת כאשר, בסקר שערך סוקר חדשות 13, פרופ' קמיל פוקס, הכריז ביום ראשון כי במקרה שאיתמר בן גביר עומד בראש הציונות הדתית, המפלגה מקבלת 13 מנדטים (2 על חשבון הליכוד ו-1 על חשבון כחול לבן-התקווה החדשה), וגוש נתניהו מגיע ל-60 מנדטים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תופעה סוציולוגית מעניינת
    victory 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נהירתם של צעירים חסרי שיוך ומנותקים למפלגת הכהניסטים מזכירה , להבדיל, את נהירתם של צעירים בריטים מנותקים לשורות דאע"ש לפני מספר שנים. הטרנד הזה הוא בדרך כלל זמני . כפי שרואים באירופה בשנתיים האחרונות.
    סגור