בחירות 2022

בן גביר נגד סמוטריץ': "ככה אתה עושה אחדות?"

למרות המסרים המשותפים אודות מו"מ "באווירה טובה" שהוציאו יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ויו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר- בהמשך העימות התקשורתי בינהים ממשיך ונראה כי האפשרות של ריצה משותפת הולכת ומתרחקת: "הטרללת גם בגללו" "ככה עושים אחדות?"
מערכת ice |  3
איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' (צילום טוויטר)

לאחר שבתחילת השבוע ניסו הצמד בן גביר סמוטריץ' לשדר עסקים כרגיל והוציאו הודעה לתקשורת לפיה קיימו פגישה "באווירה טובה, והצדדים סיכמו על מו"מ מואץ על מנת להגיע להסכמות מהירות על ריצה משותפת כבר בימים הקרובים", כעת נראה כי המתחים בין השניים הולכים ומתגברים, ואלי גם ריצה משותפת של שתי המפלגות.


בראיון שסיפק לחדשות 12, התייחס יו"ר הציונות הדתית להתנהלות של יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, אשר הביע לאחרונה באופן פומבי את חוסר שביעות הרצון שלו מן המגעים לריצה משותפת. "אני לא מצליח להבין למה איתמר כבר חודש מנהל קמפיין בחוץ לעיני הציבור, בעיניי זה רק מזיק. בעיניי מה שאיתמר עושה זו שגיאה. אמרתי לו שבעיניי הוא טעה טעות קשה. אני רואה שבסקרים אנחנו פאוור קאפל מצוין, שהציבור אוהב את הביחד הזה. כואב לי שאיתמר מנהל את המשא ומתן הזה בתקשורת, זו שגיאה והלוואי שאיתמר היה שומע בקולי ונרגע".



הוא הוסיף כי " איתמר זרק לא פעם ולא פעמיים קולות, והימין החדש זרקו קולות ואנחנו בתוך הטרללת של השנים האחרונות רק בגלל הרפתקאות כאלה של הימין החדש ושל פייגלין ובן גביר. אז גילינו אחריות ונמשיך לגלות אחריות ונלך ביחד כי זה מה שנכון".
 


למרות הביקורת, ניתן היה להבין מהריאיון כי סמוטריץ' תומך בחבירה משותפת, אלא שהבוקר (שישי), שוב היה נראה כי המתח בן השניים מחריף וכי האפשרות של רשימה מאוחדת מתרחקת. " בצלאל יקירי, ככה אתה עושה אחדות?" , כתב בתגובה לדברים של שותפו לכנסת האחרונה.

ח"כ בצלאל סמוטריץ'; מן הארכיון
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רק פייגלין יציל את הימין
    אחד ש... 07/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פייגלין הוא הימין האמיתי היחידי בארץ הזאת
    סגור
  • 2.
    ערבים לא יתנו לנהל ישראל כמדינה יהודית
    ציון 07/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיליוני ערבים לא יתנו לנהל ישראל כמדינה יהודית. למזלנו כל ערבים מקומיים זכאים לבחור ממשלה ברמאללה. * הניסוי נכשל. . מדינה יהודית-ערבית תתפרק בהכרח. כל ערבים ממערב לירדן (6.5 מיליון איש) זכאים לאזרחות אחידה של מדינתם ובירתה - רמאללה. * כל 6.5 מיליון ערבים מקומיים יבקשו דמי מחיה, רפואה, תעסוקה, חינוך, קצבאות וכו' - ברמאללה ועזה. יהודים יפסיקו לשלם ג'יזיה לערבים. * מי רוצה להכפיל נוכחות מפלגתו בכנסת ? תארגנו משאל עם על הפרדה מעם זר על פי עיקרון: שני עמים - שתי אזרחויות שונות. * יוצאים מהפלונטר > משאל עם נוסח: ליהודים - אזרחות ישראלית, לכל ערבים מקומיים - אזרחות מדינתם - - יעצור בחירות אינסופיות וישמור ישראל ליהודים. * לאחר משאל עם על הפרדת היהודים מן הערבים על בסיס שתי אזרחויות שונות, כל ערבים מקומיים ישלמו מס הכנסה, מס בריאות ומס ביטוח לאומי - ברמאללה. אף ערבי לא יגורש מביתו, אך הבטחת הכנסה, קצבאות זקנה וביטוח בריאות - הם יבקשו ברמאללה. * עדיף להעסיק בישראל רק ערבים עם תעודות של רשות הערבית. בהדרגה כל 6.5 מיליון ערבים מקומיים ייקלטו ברמאללה, שכם, ג'נין, קלקיליה, טולכרם, חברון, עזה וכו'.
    סגור
  • 1.
    כותרת נבזית, מגמתית, ושקרית. (ל"ת)
    לבנת חבלה 07/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור