בחירות 2022

בן גביר במתקפה חריפה: "מריחים את הסרחון מבכירי מח"ש"

חבר הכנסת הגיב לראיון המטלטל של הבכיר במחלקה לחקירות שוטרים שפרש: "אנשי חוק שמעלו בתפקידם אינם מעל החוק וצריכים לעמוד לדין", ריקלין: "מה עוד צריך לקרות כדי שיזמינו את ניצן ואלשייך?", סמוטריף: "נפעל לניקוי אורוות"
מערכת ice |  2
איתמר בן גביר (צילום יונתן זינדל פלאש 90)

הראיון המטלטל שקיים הערב (שני) עמית סגל עם משה סעדה, סגן ראש המחלקה לחקירות שוטרים הפורש לגבי על התנהלות הפרקליטות והמשטרה, המפכ"ל והיועמ"שים עורר תגובות קשות ברשתות החברתיות.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בתגובה לטיוח החקירות במח"ש: "היום גם מריחים את הסרחון שעלה מהתנהלות בכירי מח"ש, הפרקליטות והמשטרה שעולה כדי הפיכה שלטונית בחסות המערכת הציבורית. אנשי החוק שמעלו בתפקידם, אינם מעל החוק והם צריכים לעמוד לדין ולשלם את המחיר".
העיתונאי שמעון ריקלין כתב: "סגן ראש מח''ש לשעבר משה סעדה: ״ניצן ואלשיך טייחו חקירות כדי לא לתת נשק לנתניהו. אלשייך אימץ התנהלות עבריינית״. מה עוד צריך לקרות כדי שיזמינו לחקירה את שי ניצן ואלשיך?".
 

הח"כ מהליכוד שלמה קרעי הוסיף: "פעם חשבתי ש"פרקליטות" זה נוטריקון של פה-רק-אליטות, היום אני מבין שזה יותר כמו פה-רק-שחיתות. שוחד, תפירת תיקים, טיוח פשעים, הגנה על חברי כנופייה ועוד. צפו ותבינו שכל מה שזעקנו בשנים האחרונות, היה רק קצה קצהו של הטירוף שמתחולל כאן. רק ועדת חקירה בראשות חוקר עצמאי תנקה את המערכת".
יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ בתגובה לראיון של עמית סגל עם סגן ראש מח״ש המתפטר משה סעדה: "זהו יום עצוב עבור אזרחי ישראל כשהמציאות עולה על כל סדרה טובה. כח רב מדי בידי גופים חזקים מידי משחיתים את מדינת ישראל. הערב התברר שסימנו את נתניהו כמטרה וכל האמצעים כשרים. יותר מדי פעמים בשנים האחרונות אנחנו נחשפים לריקבון ושחיתות בקרב הגופים שבתפקידם אמונים על אכיפת החוק והסדר במדינת ישראל".
 
עוד הוסיף: "מפלגת הציונות הדתית חרטה על דגלה ניקיון כפיים ואת חיזוקה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. אם לא נפעל כעת לניקוי האורוות ייתכן וזה יהיה מאוחר מדי. הציונות הדתית בראשותי תפעל לשינוי יסודי ומעמיק שתשיב את אמון הציבור במערכת המשפטית ובגופי האכיפה. רק אור השמש יחטא את הפגמים הנוראים שנחשפו הערב זו התחייבות".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מטורף! כל מערכת מושחתי החוק היתה על הראש של נתניהו. וכל
    גיא 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    וכל מה שמצאו זה כמה שמפניות. שי ניצן מנדלבליט ואלשיך חייבים לעמוד לדין. התנהלות של מאפייה לכל דבר.
    סגור
  • 1.
    לא מאמין שתעלו תגובות. זה לא משרת אתכם..
    ש. 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מדינה מושחתת
    סגור