בחירות 2022

בנט גאה: הממשלה בראשותי ביצעה בשנה אחת יותר מאחרות

ראש הממשלה החליפי מונה את הישגיו בשנת כהונתו כראש ממשלה ואומר כי הממשלה בראשותו הספיקה לבצע בשנה אחת מה שממשלות רבות לא עושות בקדנציה שלמה "זו לא התרברבות, זו עובדה" | מהתחרות בכשרות ועד שיפור תנאי החיים של הפלסטינים בעזה וביו"ש
מערכת ice |  3
יאיר לפיד ונפתלי בנט (צילום פלאש 90)
ראש הממשלה לשעבר, והחליפי בהווה, נפתלי בנט, מציין היום (שישי) את הישגי הממשלה שעמד בראשותה, כאשר הוא בוחר לעשות זאת בפירוט בטור דעה באתר ווינט.
"הממשלה בראשותי הספיקה לבצע בשנה אחת מה שממשלות רבות לא עושות בקדנציה שלמה", כותב בנט, אך מציין כי זו אינה התרברבות אלא ציון עובדה, והוא מאריך לפרט להוכיח זאת.
 
לדבריו, "במשך חודשים ארוכים, המוקד של כולנו היה עשייה. קמנו בבוקר ומצאנו פתרונות פרגמטיים שיניעו מערכות מדינה שעמדו קפואות והתנוונו משך שנתיים של משבר פוליטי". כך, הממשלה פעלה להחזרת מאות אלפי מובטלים למעגל העבודה, לצלוח את גלי הקורונה ללא סגרים, להגדיל תחרות בפירות וירקות, להביא לצמיחה כלכלית משמעותית, לפתוח לראשונה תחרות בכשרות ולהילחם בפשיעה בחברה הערבית.
עוד הוסיף על הפן הביטחוני: צעדים להחזרת השקט לדרום - "יעידו על כך תושבי עוטף עזה שקיבלו את החיים בחזרה", מלחמה בנחישות בגל הפיגועים בתקופת הרמדאן, מאות פשיטות ליליות במרכזי מחבלים, ושיפור הכלכלה בחברה הפלסטינית בעזה וביו"ש. 
 
על מלחמת רוסיה-אוקראינה, חתם ראש הממשלה החליפי: "ידידינו בארה"ב ובאירופה העריכו מאוד את הערוץ הפתוח שיצרתי אל מול נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, ואל מול נשיא אוקראינה וולודומיר זלנסקי, וביקשו מאיתנו לשמור על ערוצי תקשורת חיוניים אלו. מעת לעת נתבקשתי, על ידי מי מהצדדים, לסייע במשבר נקודתי, ותמיד עשיתי כמיטב יכולתי. לעיתים המאמץ נשא פרי וסייע להציל חיי אדם; לעיתים לא. אך לרגע לא שכחתי שאחריות-העל שלי, כראש הממשלה, היא שמירה על ביטחון אזרחי ישראל".
 
ראש הממשלה בנט מגיע לבר האילקה לאחר הפיגוע. מן הארכיון
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מתווך אלק
    חנן 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה הצלחת לעשות בין הצדדים?
    סגור
  • 2.
    הנוכל
    יהודי 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנוכל חי בללנד. עדיין חושב שהוא היה ראש ממשלה טוב ועשה הרבה. כנראה תלוש מהמציאות. ולוואי שיהיה תלוש מהחיים שלנו ושייעלם
    סגור
  • 1.
    בושה
    בן פורת 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הוא כל כך גאה אז שיתחיל לצעוד במצעד הגאווה אולי שם מישהו יתאהב בו ובשקרים שלו
    סגור