תקשורת ומדיה

בנט ולפיד שברו את הרשת: מה הנושא החם השבוע?

סיום כהונתו של נפתלי בנט כראש הממשלה וכניסתו של יאיר לפיד היה הנושא החם ביותר השבוע ברשת וגג לא פחות מ-5,928 דיונים עלו בנושא, 9,269 שיחות ו-72,880 לייקים. הפוסטים של איתן ובני גנץ והציוצים של עמית סגל וינון מגל. סקופר עם כל הנתונים
מערכת ice | 
בנט ולפיד מן הארכיון (צילום Ohad Zwigenberg/POOL)
בצל נפילתה של הממשלה וההליכה המתקרבת לבחירות חמישיות בתוך שלוש שנים וחצי האחרונות, הנושא שהעסיק השבוע יותר מכל את האת הרשתות החברתיות הוא כמובן הודעתו של בנט שהוא לא יתמודד בבחירות הקרובות וכניסתו של יאיר לפיד לתפקיד ראש הממשלה. על פי הנתונים של סקופר, לא פחות מ-5,928 דיונים עלו בנושא, 9,269 שיחות ו-72,880 לייקים.
 
הפוסט הוויראלי ביותר שייך לחבר הכנסת לשעבר, איתן כבל, שפרגן לנפתלי בנט כשכתב: "בנט היה ראש ממשלה מאחד, אחראי ושקול שהציב את טובת המדינה לפני טובתו האישית". הפוסט של כבל גרף 2,441 לייקים, 508 תגובות ו-171 שיתופים.
אחריו הגיע הפוסט של שר הביטחון, בני גנץ, שדיבר על נפילתה של הממשלה ה-24: 
לצערי, המסך יורד היום מעל הכנסת ה-24.הצלחנו להעביר בממשלה ובכנסת החלטות וחוקים רבים למען אזרחי ישראל. הוכחנו שאפשר לשלב ידיים בין כל חלקי החברה הישראלית". הפוסט של גנץ קיבל 2,352 לייקים, 286 תגובות ו-85 שיתופים.
בטוויטר, ינון מגל המשיך לשבור את הרשת עם שני בנושא פירוק הממשלה: "בנט אחרי העברת התפקיד ללפיד: אם אתם רואים את נתניהו תגידו לו: עד כאן! זה לא יפה! ככה לא מדברים! זו לא מנהיגות". על הציוץ של מגל הוא גרף 832 לייקים ו-50 ציוצים מחדש. בשני בו כתב מגל: "רק בשביל הפרופורציות: נתניהו כיהן כראש ממשלה יותר מבנט, ברק, אולמרט, פרס, שרון ולפיד ביחד. ויש עוד עודף של שנה". הוא קיבל לא פחות מ-2,437 לייקים ו-173 ציוצים מחדש. 
 
אחרי מגל הגיע העיתונאי עמית סגל, שצייץ: "מיד אחרי ההצבעה על פיזור הכנסת, כשקם בפעם האחרונה מכס ראש הממשלה, נפתלי בנט לקח בטעות את הטלפון של יאיר לפיד. אח שלי, אמר לפיד, לקחת לי את הטלפון. אח שלי, השיב לו בנט, לקחת לי את התפקיד". על הציוץ גרף סגל 1,424 לייקים ו-20 ציוצים מחדש.
 
גם הציוץ של כינרת בראשי בו כתבה: "ההישג הגדול של לפיד - פרישתו של בנט מהפוליטיקה. לפיד נתן לבנט להוביל ראשון במטרה לחסל אותו מאחורי הקלעים ולשאוב ממנו את רוב האלקטורט בנט עשה לעצמו חריקי פוליטי ביום בו בחר לזנוח את האידיאולוגיה של ימינה, לשקר לבייס ולהשתמש במשפחות השכולות ככלי ניגוח". היה ויראלי מאוד וגרף 1,167 לייקים ו-94 ציוצים מחדש.
 
הפוסט האחרון שצד את עיניהם של הגולשים בטוויטר הוא של יערה זרד שכתבה: "מורשת נפתלי בנט: יאיר לפיד ראש ממשלה". על הציוץ זרד קיבלה 869 לייקים ו-48 אנשים צייצו אותו מחדש.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה