בחירות 2022

כוכב "חתונמי" רוצה להיות ח"כ: מבקש מימון מהציבור

תומר אביטל התפרסם ככוכב העונה הראשונה של סדרת הריאליטי המצליחה. כיום, כאקטיביסט ועיתונאי פוליטי עצמאי, הוא מתכוון לרוץ בפרמייריז של מפלגת "העבודה". כתב בטוויטר: "אני מתמודד מול שבעה ח"כים מכהנים שקיבלו 175K לקמפיין מהקופה הציבורית"
מערכת ice | 
תומר אביטל (צילום מתוך עמוד הפייסבוק)
תומר אביטל התפרסם ככוכב העונה הראשונה של סדרת הריאליטי המצליחה "חתונמי". מאז הוא עבר כברת דרך והספיק לא מעט.
לאחרונה הודיע אביטל בן ה-40 כי הוא מתכוון לרוץ לכנסת ולהתמודד בפרמייריז של מפלגת "העבודה". בימים אלה פנה לציבור דרך טוויטר ודרך מדיות נוספות, בבקשה לעזור לו לממן את הקמפין הפוליטי: "אני מתמודד מול שבעה ח"כים מכהנים שקיבלו 175K לקמפיין מהקופה הציבורית. רוצים לעזור לי בתשעה הימים הקרובים בקלות ומהנייד?", כתב בטוויטר. קמפיין הגיוס של אביטל הוא דרך ביאקטיב.
תומר אביטל הוא אקטיביסט ועיתונאי עצמאי, בלוגר פוליטי, מייסד ומנהל את מיזם התקשורת "שקוף", ממייסדי המיזם החברתי "לובי 99" ו"נשנושי שירה", ממנחי התוכנית "הרשת החברתית" ברשת 13, ומחבר ספר המתח "המשכן". בעל פינה אישית בתוכנית התחקירים של הערוץ כאן 11, שטח הפקר. כמו כן הא משמש מרצה בסמינר הקיבוצים ובמרכז "הבינתחומי" הרצליה.
 
כזכור, תומר אביטל היה מתמודד פופולארי בעונה הראשונה של "חתונה ממבט ראשון". הוא שודך אז למשתתפת התוכנית עדי גרדוס אך השניים לא המשיכו עד סוף התהליך. ביום נשוי איבטל לתמר בר לב ויש להם ילד אחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה