בחירות 2022

ירוצו בנפרד? פיצוץ במו"מ בין בן גביר לסמוטריץ'

על רקע הדיווחים על המשא ומתן התקוע בין סמוטריץ' לבן גביר נדמה כי בשעות האחרונות נוספו מוקשים בדרך לחתימה שרק שלשום כמעט ויצאה לפועל. נכון לעכשיו המו"מ בין השניים התפוצץ והצדדים עברו לחילופי האשמות חריפות
דוד זולדן | 
בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
המו"מ בין סמוטריץ ובן גביר שוב עלה על מוקש וגם הפעם סלע המחלוקת היא סביב שריונים ברשימה
מה שהרתיח את אנשי "הציונות הדתית" היה הפרסום של הסרטון מטעם "עוצמה יהודית" על  "הלוחם מהנגב" ובו נחשף הנציג השלישי של עוצמה יהודית, שיוצב מבחינתה במקום השביעי ברשימה המאוחדת. בן גביר שלח מסר שעל הקלף הזה הוא לא יוותר: "פטריוט ישראלי, נציג הפריפריה בכנסת".
 
בלשון ההודעה שפרסמה התנועה נכתב: "עוצמה יהודית חושפת את הנציג השלישי ברשימה לכנסת, שיוצב במקום השביעי ברשימה המאוחדת: אלמוג כהן, מקים 'הוועד להצלת הנגב' וממקימי 'סיירת בראל'". ח"כ בן גביר הבהיר: "אלמוג הוא הנציג האותנטי של הפריפריה הישראלית מסורתית. איש אכפתי, פטריוט ישראלי ולוחם לשעבר ביחידת המסתערבים". אלמוג כהן הגיב: "אני מצטרף לבשורה החדשה שמביא ח"כ איתמר בן גביר לציבוריות הישראלית, בשורה של עמידה על כבודה של מדינת ישראל, ביטחון אזרחי המדינה, ומשילות ללא פשרות".
 
מאז פרסום הסרטון והמסרים התקיפים מצדו של בן גביר ועמידתו מאחורי המועמד מטעמו במקום השביעי מתנהל בין הצדדים חילופי האשמות קשות והמו"מ נכון לעכשיו הופסק.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה