בחירות 2022

ח"כ אמילי מואטי: "הפתרון לא יכול להיות רק צבאי"

במפלגת העבודה לא הכל תמימי דעים בצדקת מבצע "עלות השחר". בעוד יו"ר מפלגתה מירב מיכאלי תומכת בממשלה, ח"כ אמילי מואטי מביעה הסתייגות: "עלינו לנצל כל צוהר תוך גיוס מדינות הסכמי אברהם לחזרה לחדרי המו"מ"
דוד זולדן |  3
אמילי מואטי (צילום אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
במפלגת העבודה לא הכל תמימי דעים בצדקת מבצע "עלות השחר". בעוד יו"ר מפלגתה מירב מיכאלי תומכת בממשלה, ח"כ אמילי מואטי מביעה הסתייגות. מואטי שגם חברה בועדת חוץ וביטחון אומרת כי ״צה״ל הוא צבא העם, מדינת ישראל נשענת על צה"ל חזק במציאות בטחונית מורכבת, עלינו לנצל כל צוהר תוך גיוס מדינות הסכמי אברהם לחזרה לחדרי המו"מ".
 
מואטי מוסיפה כי "דקה לפני מצעד הפוליטיקאים שיסבירו שאין דרך אחרת. אמת, חייבים לחזק את ההרתעה ואני סומכת על זרועות הבטחון והעומדים בראש המערכת אך הפתרון לא יכול להיות רק צבאי, ניסו את זה קודם. ברור לי שאסור למצמץ במלחמה נגד הטרור ובמיוחד נגד ארגון הג׳יאהד האסלאמי הפלסטיני, הזרוע המבצעת של  טהרן באזור אך לא הם יקבעו את עתיד ילדינו ואת שלוותם של ילדי העוטף אלא  אנחנו"
עוד אומרת מואטי כי "אני מאמינה בכל ליבי בתהליך מדיני שיסיים את הסכסוך העקוב מדם עם הפלסטינים. סיום הסכסוך בהסדר מדיני הוא מה שהנהגה אמיצה צריכה לממש ונושאת תפילה לשלום החיילים ולביטחון אזרחי המדינה. שתעבור עלינו השבת בשלום".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קשקשנית, שכנעת אותי להצביע ליאיר (ל"ת)
    חבר מפלגה 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כול פעם תקום אחת כזו משנת היופי שלה ותשהק את החידוש הזה
    לבנת חבלה 08/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכי לישון. לא חידשת כלום.
    סגור
  • 1.
    לא אמרו שהיא מתה מהקורונה ??? (ל"ת)
    אסף 08/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור