בחירות 2022

בן גביר מגיב לפרסום ב-ice: "מקווה שבג"ץ יפסול מועמדותה"

בן גביר מגיב לראשונה לפרסום ב ice אודות נציגת בל"ד שנבחרה רק אתמול למקום השלישי ברשימה וצולמה מעניקה אות הוקרה למשפחות מחבלים: "עוד תומכת טרור בדרך לכנסת במקום להיות מגורשת לסוריה"
דוד זולדן |  4
איתמר בן גביר (צילום אוליבר פיטוסי פלאש 90)
יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר מגיב לראשונה על הפרסום של ice בעקבות התמונה שפורסמה ובה מעניקה נציגת בל"ד שנבחרה אתמול בפריימריז אות הוקרה למשפחות מחבלים. לדברי בן גביר: "עוד תומכת טרור בדרך לכנסת במקום להיות מגורשת לסוריה". מקווה שבג"ץ יפסול את מועמדותה, ביחד עם כל תומכי הטרור בכנסת שיש כאלה שעוד חושבים שהם שותפים טבעיים ולגיטימיים".
כאמור, לאחר חשיפת תמונתה של מספר 3 בבל"ד שנבחרה רק אמש בפריימריז שנערכו בבל"ד: דועאא חוש, ובה היא נראית מעניקה מגן הוקרה לאמותיהם של שני המחבלים, איבראהים ויאסין בכרי. השניים, ערבים ישראלים תושבי בענה, שפוטים למאסרי עולם לאחר שלקחו חלק בפיגוע התאבדות באוטובוס בקו 361 בצומת מירון בו נרצחו 9 ישראלים, כך על פי התמונה שחשף ישי פרידמן, עורך 'שביעי'.
ח"כ סמי אבו שחאדה הגיב על תוצאות הפריימריז ואמר "בפריימריז של בל"ד השתתפו מאות חברי הוועדה אשר מייצגים את אלפי חברי המפלגה. ברצוני להודות לכל החברים אשר בחרו היום ברשימתם לכנסת הבאה בצורה דמוקרטית אשר מכבדת את העקרונות עליהם נוסדה בל"ד. אנו יוצאים מאוחדים מאחורי ההנהגה הנבחרת להמשך דרכנו ובניית פרויקט כל אזרחיה". האם דועאא חוש אכן מייצגת כדברי ח"כ סמי אבו שחאדה את אלפי חברי המפלגה שמיקמו אותה גבוה ברשימה? במקום הראשון נבחר כאמור סאמי אבו שחאדה עם 89%, במקום השני נבחר אמטאנס שחאדה עם 70% ובמקום שלישי דועאא חוש עם 74%.
אות ההוקרה מוענקת לכבוד אמותיהם של שני ערבים ישראלים תושבי בענה, שפוטים למאסרי עולם לאחר שלקחו חלק בפיגוע התאבדות באוטובוס בקו 361 בצומת מירון בו נרצחו 9 ישראלים, כך על פי התמונה שחשף ישי פרידמן, עורך 'שביעי'.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    צריך להעניק לה חברות כבוד במפלגת האבודה לצד אבתיסאם
    אחמד הציוני 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מראענה ששאיפת חייה היא "להשמיד את זכרון יעקב".
    סגור
  • 2.
    בעד, אבל גם בעד פסילת עבריינים שמעמידים עצמם להיות ח"כ (ל"ת)
    גל 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    לא מבין למה יש חברי כנסת בישראל שונאי ישראל ?
    יוגב 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אך זה ? במקום לגרש אותם לעזה נותנים להם משכורת של 50,000 שקל , פשוט הזוי לא יכול להיות שתומכת טרור תהיה חברת כנסת , מפלגות שמאלניות השכל שלכם מעוות שאין לכם בעיה שתומכי טרור יהיו חברי כנסת
    סגור
  • איך זה קשור לשמאל, אידיוט? שטפו לך את המוח (ל"ת)
    גל 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור