בחירות 2022

אביגדור ליברמן חש נבגד: מה גרם לזעם בישראל ביתנו?

אחרי שאף אחד מנציגי ועדת הבחירות המרכזית לא חתם על העצומה לפסילת בל"ד שיזם ליברמן, בישראל ביתנו מפנים אצבע מאשימה למחנה הימין
דוד זולדן |  1
ישראל ביתנו (צילום תומר נויברג, פלאש 90)
אחרי העצומה לפסילת בל"ד שהושבה ריקם, ישראל ביתנו הוציאו הודעה בזו הלשון: "לצערנו הרב, אף אחד מנציגי ועדת הבחירות המרכזית לא חתם על דרישתנו לפסול את יו״ר בל״ד סמי אבי שחאדה מהתמודדות לכנסת ה-25". 
בהמשך הם מציינים כי: "זו הוכחה נוספת להיעדר העקרונות ואובדן הדרך מצד המערכת הפוליטית במדינת ישראל. בשנה האחרונה בלטה במיוחד התנהלות נתניהו והאופוזיציה המשיחית שלו ששיתפו פעולה עם הרשימה המשותפת על מנת להפיל את חוק האזרחות ותקנות איו״ש". 
 
בהמשך גלשה ההודעה לנושאים אחרים: "מיותר לציין שגם בל״ד וגם הליכוד, יחד עם הציונות הדתית והמפלגות החרדיות פועלות וממשיכות לקדם את ביטול חוק השבות. בניגוד לאחרים, למפלגת 'ישראל ביתנו' ישנה עמדה עקרונית ואין אנו מוכרים את העקרונות שלנו, לא בתמורה לתועלת מידית וללא קשר למקומנו בקואליציה או באופוזיציה.  כבר בשנת 2009 מפלגת ישראל ביתנו הגישה עתירה בדרישה לפסול את בל״ד מלהתמודד ובמהלך מערכת הבחירות בשנת 2021 כשהציונות הדתית והליכוד העלו דרישה לפסול את בל״ד, תמכנו בדרישתם". 
לסיום הם אומרים כי: "ח"כ אבו שחאדה הביע תמיכה פומבית בביטול ההמנון ודגל המדינה, הסמלים הבסיסיים של כל אומה וכל מדינה, אך נתניהו ושותפיו מעוניינים רק בשלטון, אין אידיאולוגיה, אין קוים אדומים ואין מעצורים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בן אדם מושחת מדרגה ראשונה אסור לבחור בו גם ככה הוא לא י (ל"ת)
    ימני 09/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור