בחירות 2022

אביר קארה תוקף בחריפות את יאיר לפיד

חבר הכנסת אברהם קארה צייץ אמש בחשבון הטוויטר שלו ותקף את לפיד על כך שהוא גונב קרדיט על מה שקארה ניסה לעשות בעבר, ועל שהוא שהוא מצטרף באיחור למלחמה ביוקר המחייה
מערכת ice |  2
אביר קארה (צילום מיכאל גלעדי פלאש 90)
ראש ממשלת ישראל יאיר לפיד צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "מהפכת התקנים יוצאת לדרך! ממשיכים להילחם בשבילכם ביוקר המחייה ומורידים בשבילכם את המחירים", ובתגובה לכך, חבר הכנסת ממפלגת "ימינה" והפעיל החברתי ממייסדי קהילת המחאה "אני שולמן" אביר קארה, צייץ אמש (רביעי) בחשבון הטוויטר שלו ותקף בחריפות את הציוץ של לפיד.
 
מהציוץ של אבי קארה: "היי יאיר, כשנלחמתי לבד לקידום הרפורמה הזו מול כל הלוביסטים לא היית שם. חברים במפלגה שלך אפילו ניסו להוריד אותי ממנה. משמח לראות שאתה מצטרף באיחור, אבל זה לא לרמה שלך לגנוב קרדיט. אגב, בגלל המפלגה שלך הדבש הוא לא חלק מהרפורמה. כדאי שתתעדכן...".
בשבוע שעבר, קארה תקף גם את הדר מוכתר בעקבות נושא יוקר המחייה: "תודה להדר מוכתר שבזכותה יוקר המחיה נראה לנו כמו נושא ילדותי ומטומטם שעושה לנו אסוציאציה של טיקטוק. תזכרו, ישראל באמת במשבר יוקר מחיה, הוא נובע מהיעדר חופש כלכלי וכדי לפתור אותו צריך תכנית כלכלית מקצועית, עבודה קשה, ובעיקר תמיכה גדולה שלכם".
קארה נמצא בימים אלו בקמפיין בחירות, עם מפלגה חדשה "חופשי כלכלי", בעלת אוריינטציה כלכלית שתילחם ביוקר המחיה. גלעד אלפר הוא חלק מהרשימה ופרופ' עומר מואב יהיה מועמד המפלגה לתפקיד שר כלכלי. המפלגה כרגע לא מצליחה להתרומם, כאשר בסקר האחרון של כאן 11, היא קיבלה 0.4 מנדטים בלבד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ברוב הסקרים הוא מתקרב ל2% כתבה לא נכונה (ל"ת)
    צחי 09/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עוד אחד...פוליטיקאי בשקל (ל"ת)
    דני 09/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור