השוק

מחירי הדלק מזנקים, התאחדות התעשיינים מגנה: "הממשלה פועלת הפוך"

לאור ההחלטה להעלות את מחירי הדלק ב-13 אג' לעומת העדכון הקודם, נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד"ר רון תומר, מחה על ההחלטה ואמר: "חבל שבמלחמה הממשלה ממשיכה לייקר מוצרים שכולנו חייבים לצרוך״
מערכת ice | 
מחיר הדלק מזנק (צילום shutterstock)
היום (רביעי) מנהל הדלק והגז במשרד האנרגיה והתשתיות הודיע כי בחצות הלילה שבין חמישי לשישי (01.03.2024) יעודכנו מחירי מוצרי הדלק הנמצאים בפיקוח, הנמכרים לצרכן בתחנות הדלק. המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) לא יעלה על 7.51 שקל לליטר, ולמעשה מדבר בעליה של 13 אג' מהעדכון קודם. נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד"ר רון תומר, החליט להגיב על המהלך שמתבצע דווקא בזמן המלחמה.
"חבל שבמלחמה הממשלה ממשיכה לייקר מוצרים שכולנו חייבים לצרוך״, אמר ד"ר תומר. עוד הוא הוסיף כי "היינו מצפים כי בתקופה כה קשה, הממשלה תנסה להפחית את התעריפים שבאחריותה כמו דלק, חשמל ומים, אולם הממשלה לצערנו פועלת הפוך״.
 
חשוב לציין כי התייקרות מחירי הדלק מגיע ברקע "גזירות כלכליות" נוספות שהממשלה החליטה להטיל בעקבות השפעות מלחמת חרבות ברזל, ביניהן העלאת המע"מ ב-1% לרמה של 18%, קיצוצים בתקציבי מדינה (וביניהם תקציבים קואליציוניים), אך גם שורה של הטבות למען המילואימניקים ובני משפחותיהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה