השוק

מכה לחנן מור: מחזיקי האג"ח מתנגדים להסדר, הקניונים יימכרו?

מחזיקי האג"ח בסדרות שצוינו מחזיקים בשיעבודים לשלושה קניונים של החברה, שהציעה ריבית מוגדלת בגובה 5.1%, אך נראה שהכיוון מבחינתם הוא להגיע לעסקת מכירה של הקניונים במטרה לקבל סכום גבוה יותר. כעת יכריעו המפרקים האם לא לקבל את ההסדר שהוצע
מערכת ice | 
חנן מור (צילום אייל טואג, shutterstock)
נחשף המכשול בדרך להסדר החוב בקבוצת חנן מור הקורסת. על פי הפרסום בכלכליסט, מחזיקי האג"ח בסדרות מסוימות החליטו להביע את התנגדותן להסדר החוב של החברה, כאשר באסיפת בעלי המניות אמש (ראשון) הצביעו 95% ממחזיקי אג"ח ט' ו-99% ממחזיקי אג"ח סידרה טו' להתנגדות למתווה.
היועצים המשפטיים של נאמני הסדרה, עו"ד רענן קליר ואלון בנימיני, הם שכינסו את האסיפה. לאחר שבהצבעה הראשונה בשבוע שעבר נרשם רוב של 55%-58% בשתי הסדרות בעד ההסדר, הרוב אינו מספיק לאישור ההסדר, כאשר נדרשים 75% בכל סדרה לתמיכה. הנאמנים רוצים על פי כלכליסט לקיים הצבעה נוספת האם להתנגד לאישור ההסדר.
 
מנהל ההסדר מטעם בית המשפט, התנגד לקיום האסיפה, אבל בית המשפט הותיר אפשר לנאמנים להשתמש בשיקול דתם, וכעת עם קבלת ההתנגדות יכריעו האם לקבל ההתנגדות של מחזיקים ב-300 מיליון שקל חוב של החברה.
מחזיקי האג"ח בסדרות שצוינו מחזיקים בשיעבודים לשלושה קניונים של החברה, שהציעה ריבית מוגדלת בגובה 5.1%, אך נראה שהכיוון מבחינתם הוא להגיע לעסקת מכירה של הקניונים במטרה לקבל סכום גבוה יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה