השוק

אדמה פתרונות לחקלאות תובעת רבע מיליארד מחברת הביטוח QBE

חברת החקלאות תובעת מאות מיליוני שקלים מחברת הביטוח האוסטרלית שלה. באדמה טוענים שחברת הביטוח מתנערת מתשלום פיצויים
מערכת ice | 
אדמה פתרונות לחקלאות (צילום unsplash, pixabay, ויקיפדיה/ Moranamitai)
"אדמה פתרונות לחקלאות" תובעת את חברת הביטוח האוסטרלית, QBE, ב-263 מיליון שקל בטענה שהותירה אותה להתמודד לבד עם תביעות שהוגשו נגדה. התביעה הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב.
 
לפני שנתיים וחצי התובעת התחילה לקבל תלונות מחקלאים שעובדים איתה בצרפת בנוגע לאיכות היבול שצומח עם החומרים שלהם. החקלאים טענו שנגרמו להם נזקים ביבול לאחר שהשתמשו במוצרים לגידול סלק סוכר שקנו מהחברה.
כעת "אדמה" טוענת ש-QBE ביטחה אותם במועדים הללו בפוליסת "ביטוח אחריות כללית מסחרית" בנוסף לביטוח "מטריה" עד לסכום של כ-350 מיליון דולר.
בציטוט שהובא מכלכליסט, התובעת טוענת כי חברת QBE "בחרה לשפות את התובעת רק עבור חלק מהדרישות והתביעות הכספיות שהוגשו נגדה. בכל הנוגע לדרישות כספיות של צדדי ג' שאינם החקלאים עצמם החליטה הנתבעת לנסות ולהתנער עפ"י הפוליסה והדין והותירה את התובעת להתמודד עם תביעות אלה בעצמה ועל חשבונה, תוך כדי שהיא מסרבת להכיר בתביעות אלה כמכוסות תחת הפוליסה."
"אדמה" עוד מציינת כי היא: "מתמודדת כיום בצרפת בפני שלושה הליכים משפטיים נגדה בסכום מצטבר של כ-63 מיליון יורו. לפי תנאי פוליסת הביטוח שרכשה התובעת היא זכאית מהנתבעת לפיצוי מלא על כל סכום כספי בו תחויב."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה