השוק

קרן פרמירה משקיעה מאות מיליוני דולרים בחברה ישראלית

הקרן מעוניינת לרכוש את השליטה בביוקאץ' באמצעות רכישה של כ-60% ממניות החברה, שווי הרכישה צפוי לעמוד על כ-750 מיליון דולר
מערכת ice | 
קרן השקעות-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
קרן פרמירה הודיעה כי תרכוש את השליטה בחברת ביוקאץ' הישראלית באמצעות קניית מניות. בעבר פרמירה רכשה מניות ב-40 מיליון דולר, כעת היא רוכשת עוד כ-60% מהחברה באמצעות רכישה של מניות בשווי כולל של כ-750 מיליון דולר.
 
בנוסף לפרמירה, גם קרן סאפייר ונצ'רס וקבוצת הפיננסים מקוורי צפויות לרכוש מניות בחברה ובכך יצטרפו לעסקה המדוברת. מי שצפויים להרוויח מהמהלך הם עובדי ביוקאץ' שצפויים לממש חלק מהאופציות שלהם בחברה.
ביוקאץ', שנוסדה לפני 13 שנה על ידי אבי תורג'מן ובני רוזנבלום המנוח, פיתחה שירות המתבסס על בינה מלאכותית שמאמת זהויות באמצעות ביומטריה התנהגותית. השירות הטכנולוגי של החברה מיועד לשוק הפיננסי וכיום עושים בו שימוש בנקים וחברות נוספות כדי להתגונן מהונאות.
השירות עושה עבודתו על ידי זיהוי ותיעוד של מאות התנהגויות ייחודית לבני אדם שכוללות את אופן השימוש שלנו במכשירים הטכנולוגיים השונים שבעזרתם אנו ניגשים לכלים פיננסיים.
לחברה לקוחות רבים ובהם כמאה בנקים שכוללים גם את השמות הגדולים: ברקליס, הבנק של סקוטלנד, בנקים באנגליה ועוד. לחברה כמעט 300 עובדים ובשנה האחרונה היא צמחה בכ-50 בהיקף המכירות שלה וב-20% בכמות הלקוחות. הפעם האחרונה שהחברה יצאה לגיוס הייתה לפני כשלוש שנים ובמועד זה גייסה כ-145 מיליון דולר. את הגיוס הובילה קרן ביין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה