השוק

בסך 40 מיליון דולר: החברה הישראלית שמספקת טכנולוגיה לצה"ל בגיוס ענק

החברה הישראלית אקסטנד, אשר מפתחת מערכות הפעלה לרחפנים, גייסה 40 מיליון דולר במסגרת סבב השקעות שהובילה בתקופה האחרונה. המנכ"ל אביב שפירא מציין כי מאז פרוץ המלחמה החברה מיקדה את תחום פעילותה בייצור טכנולוגיה לצה"ל
מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום דובר צה"ל)
החברה הישראלית אקסטנד (XTEND) אשר מפתחת מערכת הפעלה לרחפנים, בין היתר עבור צה"ל, גייסה 40 מיליון דולר במסגרת סבב השקעות שהובילה. המערכת שהיא מפתחת מאפשרת למפעילים לבצע משימות מורכבות בזמן הכשרה די מינימלי, ובכך מביאה בשורה חדשה לתחום. אקסטנד מעסיקה כ-100 עובדים, כמחצית מהם עובדים בישראל.
כפי שפורסם בכלכליסט, המנכ"ל אביב שפירא מספר כי סבב הגיוסים החל כבר לפני המלחמה, אך מיד לאחר פרוץ המלחמה החברה התגייסה כולה והחליטה להתמקד בפיתוח מערכות עבור צה"ל. "מערכת ההפעלה שלנו XOS מבוססת על "אוטונומיה מבוקרת בפיקוח אנושי פרקטי", שמעניקה לרחפנים ולרובוטים את היכולת לבצע משימות מסוימות באופן עצמאי – כניסה לבניינים, סריקת מדרגות או אפילו רדיפת חשודים".
 
בהמשך הוסיף כי לרובוטים תהיה יכולת לקבל החלטות מקצועיות, כמו "שיפוט מצבים או התאמה לנסיבות בלתי צפויות". עוד הסביר: " אנו מאמינים כי XOS תהפוך למערכת ההפעלה המועדפת עבור כל מי שמעוניין למקסם את פוטנציאל מערכות הרובוטיקה שלו תוך צמצום הסיכונים לחיי הצוותים שלו או הדאגות לגבי חוסר פיקוח אנושי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה