השוק

הכנסות סופווייב זינקו ב-27%, הרווח הגולמי הסתכם בכ-10 מיליון דולר

חברת האסתטיקה הרפואית הציגה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון, ורשמה הפסד תפעולי שהצטמצם לכ-960 אלף דולר. הכנסות החברה ממכירת פולסים זינקו בכ-118%. המנכ"ל לו סקפורי: "יעד החברה הוא השגת איזון תפעולי בשנת 2024 כולה". היו"ר ד"ר שמעון אקהויז: "מתקדמים לעבר המטרה להפוך למובילי שוק"
מערכת ice | 
לו סקפורי, מנכ"ל סופוויב וד"ר שמעון אקהויז, יו"ר ומייסד-משותף (צילום קרולין גרימס, תומר שלום, shutterstock)
חברת האסתטיקה הרפואית סופווייב (Sofwave), מפרסמת את תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון הראשון של 2024, המציגות המשך צמיחה בהכנסות וזינוק חד בהכנסות החוזרות ממכירת פולסים, המאותתות על שימוש הולך וגובר במכשירי החברה על ידי לקוחותיה.
ההכנסות ברבעון הראשון של 2024 עלו בכ-27% לכ-13.2 מיליון דולר, לעומת כ-10.4 מיליון דולר ברבעון הראשון אשתקד. הכנסות החברה ממכירת פולסים זינקו ברבעון הראשון בכ-118% לכ-4.7 מיליון דולר ומהוות כ-36% מסך ההכנסות ברבעון. הרווח הגולמי ברבעון הראשון עלה בכ-29% לכ-9.9 מיליון דולר (כ-75.2% מסך ההכנסות), לעומת כ-7.7 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2023 (כ-73.7% מסך ההכנסות). השיפור ברווחיות נובע בעיקר מהגידול בהכנסות מפולסים שנמכרים בשולי רווח גבוהים. 
 
ההפסד התפעולי ברבעון הראשון של השנה הצטמצם משמעותית לכ-960 אלף דולר, לעומת כ-3.7 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2023. החברה חוזרת ומצהירה, כי יעדי החברה הם הגעה לאיזון תפעולי, על בסיס שנתי ב-2024. נכון ל-31 במרץ 2024, לחברה מזומנים ושווי מזומנים בהיקף של כ-23.1 מיליון דולר. קצב שריפת המזומנים ממשיך להאט משמעותית: כ-1.3 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2024, לעומת כ-3 מיליון דולר שריפת מזומנים ברבעון הראשון של 2023.
לו סקפורי, מנכ"ל סופווייב: "אנו שמחים לדווח היום על רבעון נוסף של התקדמות משמעותית בפעילותינו, כמתבטא בצמיחה של 27% בהכנסות ברבעון הראשון, לרבות זינוק בהכנסות חוזרות ממכירת פולסים, המייצגות כבר מעל לשליש מסך ההכנסות ברבעון זה. אנו מאמינים כי הצמיחה החדה במכירות הפולסים מעידה הן על שביעות רצון הלקוחות מטכנולוגיית ה-SUPERB החדשנית והיעילה שלנו, והן על היכולת שלנו לשמר ולחזק את מערכות היחסים עם בסיס הלקוחות ההולך וגדל שלנו. מטרתנו היא שהלקוחות שלנו, רופאים וקליניקות, יהיו שבעי רצון ויראו הצלחה לטווח ארוך עם המכשור שלנו, וזאת מעבר למכירה החד-פעמית של המערכות. במבט אל המשך שנת 2024, אנו מתכוונים להרחיב את הנוכחות והמודעות למותג של סופווייב באמצעות קמפיינים נוספים הפונים ישירות למטופלים ובאמצעות רופאים מובילי דיעה ומשפיעני רשת איתם אנו עובדים. אנו חוזרים ומציינים, כי יעד החברה הוא השגת איזון תפעולי בשנת 2024 כולה".

"מטרתנו היא שהלקוחות שלנו, רופאים וקליניקות, יהיו שבעי רצון ויראו הצלחה לטווח ארוך עם המכשור שלנו". מוצר חברת סופווייב בהדגמה (צילום: בלום ניתוחים פלסטיים)
ד"ר שמעון אקהויז, יו"ר הדירקטוריון ומייסד-משותף, סופווייב: "במהלך הרבעון הראשון של 2024, סופווייב המשיכה להתקדם לעבר מטרתה להפוך לחברה מובילת שוק באספקת פתרונות אסתטיים לא-פולשניים מבוססי אנרגיה. במהלך הרבעון הראשון השקנו מסחרית בארה"ב את ה-Pure Impact, מודול הגוף שלנו המשמש לחיטוב ומיצוק השרירים, אשר משתמש בטכנולוגיית EMS. פתרון ייחודי זה ייתן להערכתנו מענה לדרישה ההולכת וגדלה לטיפולי מיצוק העור וחיטוב לאור השימוש הנרחב בתרופות הרזיה ומעכבי GLP-1".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה