שיווק ופרסום

החברה הישראלית שמחליקה את פני הסלבס בעולם, מתי בישראל?

חברת האסתטיקה הרפואית סופווייב קוטפת מספר פרסי טכנולוגיית היופי ל-2022, בהם של מגזין קוסמופוליטן שכינה את הפיתוח: "טכנולוגיה שמשנה את כללי המשחק בטיפולים אסתטיים". מתי הטיפול יגיע לישראל? 
מערכת ice | 
סופווייב (צילום יחצ)
החברה הישראלית שמחליקה את הפנים גורפת פרסים יוקרתיים בעולם.
סופווייב (Sofwave), חברת הטכנולוגיה האסתטית החדשנית, זכתה בכמה מתוארי טכנולוגית היופי המובילים לשנת 2022. 
חברת האסתטיקה הרפואית סופווייב קוטפת מספר פרסי טכנולוגיית היופי לשנת 2022, בהם של מגזין קוסמופוליטן. המגזין כינה את הפיתוח של סופווייב כ"טכנולוגיה שמשנה את כללי המשחק בטיפולים אסתטיים". 
הפיתוח של סופווייב תומך במכשירי אולטרא סאונד לטיפולים רפואיים אסתטיים לא פולשניים שמשמשים רופאים ברחבי העולם. טכנולוגיית האולטרסאונד של החברה גורמת לייצור קולגן ואלסטין חדשים בעור המטופל ולחידוש ומיצוק העור, ללא פגיעה בפני העור ולמזעור זמן ההשבתה של המטופל לאחר הטיפול. 
הטיפול ייכנס לשימוש נרחב בישראל בתקופה הקרובה וכבר בוצע בהצלחה על ידוענים בחו"ל. בין לקוחות החברה הישראלית ניתן למצוא  מספר רב של רופאים מובילי דעה בעל שם עולמי.
לצד המגזין קוסמופוליטן, העיתון NewBeauty העניק לחברה את פרס "טיפול האולטרסאונד האסתטי המתקדם ביותר בעולם" ומגזין SHAPE בחר בסופווייב בקטגוריית פרס ה"עור" לשנת 2022.
תארים אלו מצטרפים לפרס היוקרתי שקיבלה סופווייב מ-Elle בשנה שעברה.
לואי סקפורי, מנכ"ל החברה, אמר: "קבלת פרסי היופי הנחשקים הללו בפרסומים יוקרתיים ופופולריים בתחום היופי היא הכרה ברורה בחוזק ההולך וגדל של המותג ובערך של הטכנולוגיה שלנו לטיפולים אסתטיים. אנו גאים ביכולתנו, כחברה צעירה, להגיע ליותר מרבע מיליון עוקבים בכל ערוצי המדיה".
לדבריו: "טכנולוגיית סופווייב ממשיכה להתקבל בהתלהבות על ידי רופאים ולקוחותיהם."
 
ד"ר שמעון אקהויז, יו"ר הדירקטוריון, ומייסד שותף של החברה, הוסיף: "אנו גאים לקבל את ההכרה של ארבעת פרסי היופי המובילים האלה בטכנולוגיה הייחודית של סופווייב ובערך שלה עבור צרכניות וצרכנים של טיפולי יופי ברחבי העולם. אנו נמשיך לפתח ולהביא לשוק היופי העולמי מוצרים חדשניים ופורצי דרך המקדמים את תעשיית האסתטיקה הרפואית ועונים על צרכי לקוחותינו ומטופליהם".
בנוסף, סופווייב גם קיבלה אישור מה-FDA להציע את הפתרונות שלה גם עבור הרמת גבות, והרמה של רקמות רפויות מתחת לסנטר ובאזור הצוואר, עבור מטופלים בגילאי 22 ומעלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה