נדל"ן ותשתיות

החברה הבינלאומית למכשור רפואי מתבססת בארץ, היכן המרכז שתקים?

Align Technology ממשיכה להתרחב ולהתבסס בישראל ופותחת מרכז פיתוח בקיסריה. ומה השטח של המרכז החדש?
מערכת ice |  2
מרכז הפיתוח בקיסריה של חברת Align Technology (צילום Align Technology)
חברת Align Technology (אליין), חברה בינלאומית למכשור רפואי המייצרת, מפתחת ומשווקת את שיטת Invisalign , שיטת יישור השיניים המתקדמת ביותר בעולם, את  iTeroהסורק האינטראורלי, ואת תוכנת CAD / CAM של exocad –המאפשרת תהליכי עבודה אורתודונטים ומשקמים יעילים יותר, ממשיכה לבסס את עצמה בישראל ופותחת מרכז פיתוח בקיסריה שיתפרס על 900 מ"ר.
 
אליין, אשר השיקה לאחרונה את משרדיה החדשים, המשתרעים על פני תשע קומות במתחם "גלובאל טאוורס" בפתח תקוה, מקימה בימים אלו מרכז בקיסריה המיועד למטרות פיתוח של סורקי ה iTero -והשירותים הנלווים לסורקים ומגייסת עובדים מאזור הצפון, בעלי ניסיון בחברות רפואיות וטכנולוגיות, המתמחים ב-Reliability engineering ,QA/RA , אנשי אלגוריתמיקה, מהנדסי מערכת, ארכיטקטים ותחומים נוספים ומגוונים אשר יצטרפו למעל 600 עובדי החברה בישראל.
"אנו שמחים להעניק לעובדים מהתחום הרפואי, המתגוררים בצפון, להצטרף לאליין, חברת מכשור רפואי בינלאומית מובילה ומיוחדת בתחומה, בה יוכלו לקדם את הקריירה ולהשפיע על החדשנות שאליין מציעה לרופאי השיניים", אומרת רוית ברק, מנהלת משאבי אנוש של אליין, ישראל.
 
חברת Align Technology מייצרת ומפתחת את שיטת Invisalign, שיטת יישור השיניים המתקדמת ביותר בעולם, את הסורקים האינטראורלים של iTeroו exocad-תוכנת CAD / CAM.
הטכנולוגיות הללו מאפשרות לשפר זרימות עבודה אורתודונטיות דיגיטליות ומשקמות כדי להביא לתוצאות יותר טובות למטופלים ולייעל את התהליך עבור למעלה מ-210 אלף רופאים והיא המפתח להנגשת הטכלונוגיות של Align לכ-500 מליון אנשים ברחבי העולם. חברת אליין סייעה לרופאים לטפל במעל 11.6 מיליון פציינטים באמצעות מערכת Invisalign ומובילה את ההתפתחות ברפואת השיניים הדיגיטלית באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית של החברה, הכוללת שילוב של טכנולוגיות ושירותים ייחודיים המסופקים כפתרון אחיד מקצה לקצה עבור מטופלים וצרכנים, רופאי שיניים, ומעבדות/שותפים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    המשכורות של אנשי הכספים שם מטורפות
    מועמד 01/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אפשר להרוויח כסף עם המשכורות המטורפות שמשלמים שם? מנהל כספים זוטר מרוויח יותר מסמנכל כספים של חברה כמו עזריאלי. כלוב של זהב.
    סגור
  • 1.
    תדמית חיצונית מדהימה... אלא שמבפנים...
    אנונימי אנונימי 04/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה עם תרבות ארגונית גרועה. הנהלה מזגזגת. פלטופרמה שלא מתרוממת. עובדים בשחיקה פסיכית. מוכרים לעובדים סיפורים והעובדים מפחדים להגיד את אשר על ליבם. הנהלה מנותקת שמעדיפה לעצום עיניים. הפלטפורמה מלאה בבעיות בסיסיות. ההנהלה לא משקיעה בכלום כדי לשפר את המצב. לאחרונה התגלו בעיות אבטחת מידע קריטיות, וזה לא מפתיע... שנים של הזנחה וחוסר הבנה של מרבית חברי ההנהלה. כל מה שהם יודעים לעשות זה לשלם משכורות גבוהות. כלוב של זהב. בהזדמנות הראשונה שתהיה לי אני בורח מהסיוט הזה שקוראים לו אייטרו או אליין. נורא ואיום. ראו הוזהרתם
    סגור