השוק

דלתא סוגרת שנה חזקה: ההכנסות עלו ב-26% והרווח הנקי זינק ב-37%

שוק האופנה הישראלי מתאושש ובגדול: דלתא המפעילה מאות חנויות ברחבי הארץ של המותגים:דלתא, פיקס, פאנטה ריי, ויקטוריה סיקרט ו-Bath & Body Works מסכמת את 2024 עם עלייה של 26% בהכנסות וזינוק של 37% ברווח הנקי 
מערכת ice | 
ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל (צילום שי פרנקו, shutterstock, פייסבוק/ קניון עופר מרום)
ענקית האופנה המקומית דלתא ישראל מותגים, המפעילה 224 חנויות ברחבי הארץ ומפעילה חמישה אתרי אינטרנט של מותגים שונים בבעלותה, פרסמה הבוקר (שני) את דוחותיה הכספיים לרבעון הרביעי ולשנת 2024.
הכנסות החברה ברבעון הרביעי של 2024 צמחו בכ-19% והגיעו ל-377 מיליון שקל, בהשוואה ל-317.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הצמיחה נבעה בעיקר מהגידול במכירות חנויות החברה ובערוצי ההפצה של מותגי החברה. בנוסף, תרמו לצמיחה מכירות של המותגים Victoria's Secret ו-Bath & Body Works, וכן פעילות אתר האונליין של Bath & Body Works שהושק באפריל 2024. סך ההכנסות בשנת 2024 עלה בכ-26% והסתכם ב-1.188 מיליארד שקל, לעומת 945.9 מיליון שקל ב-2023.
מכירות האינטרנט של החברה ברבעון הרביעי צמחו גם הן ב-19% והגיעו ל-66 מיליון שקל, לעומת 55.4 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2023. בשנת 2024, מכירות האינטרנט של דלתא צמחו ב-29.3% והגיעו ל-176.5 מיליון שקל, מה שמהווה כ-14.9% מסך ההכנסות, בהשוואה ל-14.4% בשנת 2023.
הרווח הגולמי ברבעון הרביעי צמח ב-15% והסתכם ב-226.6 מיליון שקל, עם שיעור רווח גולמי של 60.1%, לעומת 62.4% ברבעון המקביל ב-2023. בשנת 2024, הרווח הגולמי צמח ב-28% והסתכם ב-721.9 מיליון שקל, עם שיעור רווח גולמי של 60.8%, בהשוואה ל-59.9% ב-2023.
הרווח הנקי ברבעון הרביעי עמד על 60.6 מיליון שקל, ירידה של כ-6% לעומת 64.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. עם זאת, בשנת 2024 הרווח הנקי צמח ב-37% והגיע ל-158.7 מיליון שקל, לעומת 116.1 מיליון שקל ב-2023. בהתאם לרווחיות הגבוהה שהחברה רשמה בשנים האחרונות, דירקטוריון דלתא אישר אתמול חלוקת דיבידנד של 30.3 מיליון שקל, אשר יחולק בתחילת החודש הבא. בכך מצטרף לדיבידנד הכולל של 264 מיליון שקל שחולק במהלך 2024.
ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל מותגים, התייחסה לנתוני הדו"ח ואמרה: "אנו מסכמים את שנת 2024 עם תוצאות עסקיות מצוינות בכל קנה מידה ושיא בהיקף המכירות של כ-1.2 מיליארד שקל. התוצאות משקפות את מימוש האסטרטגיה שלנו בהרחבת פעילות מותגי החברה ותמהיל מוצרים מגוון, תוך שמירה על פרמטרים תפעוליים מצוינים". 
בוגנר, המשיכה בדבריה והוסיפה כי: "המומנטום החזק בפעילות ניכר ביתר שאת בשנת 2024 הן בפעילות המותגים בבעלותנו. בנוסף, פועלים כיום חמישה אתרי אינטרנט עצמאיים של המותגים דלתא, פיקס, Panta-Rei ,Victoria's Secretו-Bath & Body Works שנמצאים במגמת צמיחה והיוו בשנת 2024 כ-14.9% מהכנסות החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה