השוק
האגיס מפילה מכה על ההורים בישראל: זה מה שקרה לחיתולים
מהפכת הכיווץ בשוק החיתולים: בהאגיס מעלים מחירים בלי לגעת במחיר כאשר המארזים קטנו מבחינת כמות הטיטולים שבהם. כל המספרים בפנים
תעשיית החיתולים והמגבונים הישראלית מתחדשת ''בטכניקות מתוחכמות להעלאת מחירים'', תוך שהיא מממשת אסטרטגיה כפולה של צמצום כמויות לצד שמירה על מחירים זהים או אפילו העלאתם. על פי הבדיקה של YNET קימברלי קלארק ופרוקטר אנד גמבל, שתי הענקיות הבינלאומיות השולטות בשוק החיתולים המקומי, יצאו למסע קיצוצים שיטתי שמשפיע על מיליוני הורים בישראל.
במותגי האגיס הפופולריים, המארזים התכווצו בין 4% ל-12.5% - מארזי פרידום דריי שלב 4 איבדו 4 חיתולים (מ-42 ל-38), מארזי אקסטרה קר שלב 4 הוקטנו מ-38 ל-36, ובמגבוני האגיס הוסרו 8 מגבונים מכל אריזה (מ-64 ל-56). פמפרס לא נשארה מאחור - מארזי פרימיום שלב 2 הוקטנו מ-46 ל-43 חיתולים, והחברה אפילו הוסיפה "שיפורים" במוצר כדי להצדיק את הצמצום. המחירים? נשארו זהים ברוב הרשתות, ובמקרים מסוימים אף עלו.
כזכור לאחר שהחלה המלחמה האגיס, מותג החיתולים המוביל בישראל נרתם למאמץ הלאומי ויצא בשיתוף פעולה ייחודי עם ארגון המיילדות בישראל. המותג מציע מעטפת תמיכה לנשים בהריון מתקדם והורים טריים, אשר במסגרתה יוענק ייעוץ טלפוני אישי וביקורי בית של מיילדת מוסמכת.
עוד ב-
מצב המלחמה העצים עוד יותר את אי הוודאות במיוחד בקרב הורים טריים ונשים בהריון. השירות כלל הגעה של מיילדת לביקור בבית היולדת ושירות תמיכה טלפוני שמציע מענה מקצועי והתייעצות עם מיילדת מוסמכת לפני ואחרי הלידה, השירות ניתן ע"י ארגון המיילדות בישראל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.פרייר מי שקונה האגיס. אני קונה אחרים, בזול וטוב. (ל"ת)יוגב 07/2025/10הגב לתגובה זו0 0סגור



