השוק

ענקית האופנה הישראלית מסתערת על שוק חדש: רכשה חברה במיליונים

חברת האופנה הישראלית באבלס, רוכשת את השליטה בחברת מיו, העוסקת בפיתוח והפצת פתרונות בישום לשוק המוסדי והקמעונאי, תמורת כ-5 מיליון שקל
מערכת ice | 
נתוני הערים בעולם במוצרי אופנה (צילום Magma Images, freepik)
חברת באבלס אינטרגרופ בע״מ, שעוסקת ביבוא ושיווק של מוצרי אופנה בישראל, מסתערת על שוק חדש אחרי שהודיעה הבוקר (רביעי) על חתימת הסכם לרכישת שליטה (51%) בפעילות מיו – תעשיות איכות אקולוגיות בע"מ, העוסקת בפיתוח והפצת פתרונות בישום לשוק המוסדי והקמעונאי.
במסגרת העסקה יוקם מיזם משותף (51% באבלס, 49% יונתן גורביץ – בעל השליטה במיו), אשר ירכוש את מלוא הפעילות והנכסים של מיו תעשיות, ללא התחייבויות. העסקה כוללת את כלל זכויות הקניין הרוחני של מיו תעשיות – לרבות מותגים, סימני מסחר, עיצובי מוצרים, מלאי, לקוחות, והסכמים עם ספקים.
באבלס תשלם תמורת השליטה במיו באמצעות מימון בנקאי כ-5 מיליון שקל והון חוזר שיוזרם על ידי הצדדים. יונתן גורביץ ישמש כמנהל התפעול והטכנולוגיה של החברה המשותפת, ובאבלס תמנה רוב בדירקטוריון.
מיו תעשיות הכפילה את הכנסותיה בשנת 2024 לכ-12 מיליון שקל – בעקבות חדירה מוצלחת לתחום מוצרי הניקיון (ובעיקר מוצרי כביסה) והתרחבות משמעותית בתחום פתרונות הבישום. לחברה לקוחות מוסדיים רבים, ביניהם כמאות לקוחות מענף המלונאות והקמעונאות.
החברה המשותפת צפויה ליהנות משילוב יכולות עם באבלס – בתחומי הסחר האונליין, הרכש, ניתוח נתונים ובינה מלאכותית וכן סינרגיה עם הפעילויות הקיימות של החברה – במטרה להאיץ את החדירה לשוק המקומי, המוערך בכ-900 מיליון ש"ח בשנה בתחום מוצרי הכביסה בלבד, ובמאות מיליונים בתחומים הנוספים.
לדברי יהודה לזר, מנכ״ל באבלס: "אנו מזהים פוטנציאל רב להוביל יחד את תחום הבישום ומוצרי הניקיון בישראל, תוך שילוב היכולות של באבלס בפיתוח, שיווק, מסחר דיגיטלי ומותגים. זוהי עסקה אסטרטגית עבורנו המשלבת פעילות עם מומחיות עמוקה ונכסים מבוססים, שתשולב במנועי הצמיחה והחדשנות של באבלס בצורה סינרגתית לשאר פעילויות החברה ובייחוד בפעילות אופנת המותגים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה