השוק
ויקטורי מבלבלת את הלקוחות? סניפים חדשים, 700% פער במחיר
בדומה לרמי לוי, שופרסל וקרפור. ויקטורי משיקה עוד תת רשתות ואם ק"ג עגבניות נמכר בויקטורי הרגילה במבצע בשקל אחד, בעוד באותו זמן בויקטורי סיטי הוא עולה 7.90 שקל. ההסבר המלא בפנים
מלחמה שקטה ומתוחכמת מתפתחת בסופרמרקטים הישראליים, כאשר הרשתות הגדולות מפצלות את עצמן לעשרות תת-רשתות עם מחירים שונים באופן דרמטי למוצר זהה. ויקטורי הצטרפה השבוע למירוץ המבלבל הזה עם חמש תת-רשתות חדשות: ויקטורי סיטי (היקרה ביותר), ויקטורי לוקאל, ויקטורי פלוס, ויקטורי אונליין וויקטורי הקלאסית.
המהלך הזה מגיע כאשר הפערים במחירים מגיעים לעיתים ל-700% באותו מוצר. דוגמה מובהקת: ק"ג עגבניות נמכר בויקטורי הרגילה במבצע בשקל אחד, בעוד באותו זמן בויקטורי סיטי הוא עולה 7.90 שקל. גם מרכך כביסה זהה נמכר בטווח של 15-17.50 שקל בין התת-רשתות השונות, מה שהופך בחירת מקום הקנייה לחידה מתמטית מורכבת.
התופעה המבלבלת הזו הגיעה לשיאה כאשר שופרסל מתהדרת בשש תת-רשתות שונות (יוניברס, דיל, דיל אקסטרה, אונליין, שלי ואקספרס), בנוסף לבעלותה ברשתות החרדיות "יש" ו"שערי רווחה" וברשת הפארם Be. קרפור לא נשארת מאחור עם חמש תת-רשתות (סיטי, אונליין, היפר, מרקט ומרקט כשרויות מהודרות), ואילו רמי לוי מחזיקה בשש מותגים שונים.
עוד ב-
כזכור, לפני כשלושה חודשים פורסם כי רשת שופרסל משדרגת את סניפי רשת שופרסל דיל, ומבצעת מיתוג מחדש שלהם תחת המותג יוניברס – מותג ששוב עושה קאמבק לאחר שנים רבות, מאז שהיה פופולרי בשנות ה-90. המטרה הייתה להתחזק באזורים בהם יש יתרון יחסי למתחרים הגדולים ובעיקר רמי לוי ו-ויקטורי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



