השוק
למרות המשבר הכלכלי: במטרופולין משפרים את תנאי ההעסקה של הנהגים
מנכ"ל מטרופולין, רן מרום, חתם עם איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות וועד עובדי החברה על הסכם קיבוצי מיוחד המסדיר את תנאי העסקתם של נהגי החברה הנחשבים "מרוחקים" עד 2023: "שיתוף פעולה פורה ואפקטיבי עם ההסתדרות"
בעקבות משבר הקורונה והשינויים עמם מתמודדת חברת מטרופולין, נחתם היום (שני) הסכם קיבוצי מיוחד שיסדיר את תנאי העסקתם של נהגי החברה אשר מרחק הנסיעה מביתם לחניון אליו אמורים להתייצב עולה על 80 ק"מ.
ההסכם, שתוקפו עד יולי 2023, נחתם בין איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות בראשות היו"ר אבי אדרי, מנכ"ל מטרופולין רן מרום וועד עובדי החברה.
בין עיקרי ההסכם: עבור עבודה במוצאי שבת ישולם תשלום אשר לא יפחת מחמש שעות עבודה. נהג מרוחק אשר הגיע לעבודה ועבד את כל הימים באמצע השבוע (א'-ה') ובנוסף עבד לפחות שני ימי שישי או מוצ"ש במהלך אותו החודש, יקבל שכר עידוד עבור כל יום עבודה. נהג מרוחק אשר החסיר עד יומיים עבודה באמצע השבוע ובנוסף עבד לפחות שני ימי שישי או מוצ"ש במהלך החודש, יקבל תשלום פרמיה יומית מוגדלת בגין התייצבות לעבודה.
נהג מרוחק אשר החסיר מעל יומיים עבודה באמצע השבוע או לא ביצע עבודה ביום שישי או מוצ"ש, יקבל תשלום פרמיה יומית מוגדלת עבור עבודתו בימי חול.
נהג אשר עבד בימי שישי/מוצ"ש/ערב חג/מוצאי חג, יקבל שכר עידוד עבור עבודתו בימים אלו. בנוסף, נהג אשר יעבוד 16 פיצולים של מעל שעתיים יקבל שכר עידוד עבור כל יום עבודה בפיצול.
יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי מסר כי "בימי הקורונה חלה על כולנו חובה להתאים את תנאי העבודה למצב החדש. מדובר בהסכם מצוין לעובדים ולחברה. נמשיך לאזן בין המציאות החדשה לבין שמירה על זכויות העובדים".
מהנהלת מטרופולין נמסר: "אנו מברכים וגאים בהסכם שנחתם בין הצדדים, ושמחים כי פעם נוספת בא לידי ביטוי שיתוף פעולה פורה ואפקטיבי עם ההסתדרות. מאז ומתמיד ראתה מטרופולין חשיבות עליונה בקידום מעמדו של הנהג, ופעלה לטובת שיפור תנאיו, מתוך תפיסה מרכזית כי נהגי החברה הם נכס חשוב ויקר וכך נפעל גם בעתיד".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


