השוק

חברת הסייבר שגייסה 267 מיליון דולר שווה כבר יותר מ-3 מיליארד

SentinelOne העוסקת באבטחת סייבר השלימה גיוס נוסף והזניקה את שווי החברה. בכיר החברה העולמית: "שמונת החודשים האחרונים היו נקודת תפנית בעסק שלנו ברחבי העולם"
שרון טל | 
תומר וינגרטן מנכ"ל סנטינל וואן (צילום סנטינל וואן)
SentinelOne, חברת פלטפורמת אבטחת הסייבר האוטונומית, מודיעה היום (רביעי) כי גייסה מימון בגובה 267 מיליון דולר והזניקה את שווי החברה ליותר מ-3 מיליארד דולר. המימון יאפשר ל- SentinelOne להמשיך בצמיחה המואצת שלה, הנובעת מהביקוש לפלטפורמת ה-Singularity XDR שפיתחה, הפתרון המוביל כיום להגנה מלאה על הארגון.
"קבענו את הנורמה החדשה לתקן לאבטחת סייבר המופעלת על ידי AI", אמר תומר ויינגרטן, מנכ"ל ומייסד משותף, SentinelOne. "טכנולוגיית ענן ו- IoT מעצימות את כוח העבודה המבוזר של ימינו. נדרש מבט מגובש על כל הרשת הארגונית ורובד אבטחה אוטונומי בזמן אמת בכל הנכסים המחוברים כדי להגן על אנשים, עסקים והנתונים שלהם, באשר הם. פתרון הפלטפורמה שלנו, המועבר באמצעות הענן, נועד במטרה לאבטח ולהפעיל את הנתונים הארגוניים של ימינו בכל מקום בו הם נמצאים".
SentinelOne מתרחבת מהגנה על נקודות קצה בענן לפלטפורמת אבטחת סייבר מלאה XDR - המגנה ומפקחת על כל נכס בארגון. טכנולוגיית ה –AI  של החברה משתמשת במודלים אוטונומיים של ניתוח התנהגות ומאחדת בצורה חלקה את הגנת נקודות הקצה (EPP), איתור ותגובת נקודות הקצה (EDR), בקרת IoT והגנה על עומסי עבודה של קונטיינרים בענן (CCWP).
"שמונת החודשים האחרונים היו נקודת תפנית בעסק שלנו ברחבי העולם, "אמר ניקולאס וורנר, בכיר ב-SentinelOne העולמית. "הביקוש לטכנולוגיה גמישה שיכולה לעבוד אוטומטית - מבלי להזדקק לשירותים וצוותים - רק ימשיך לגדול עם התפתחות האיומים. קלות הפריסה וההתאמה האוטונומית שלנו הפכו אותנו לפתרון המועדף להחלפת מוצרים אבטחה מדורות קודמים".
מאז הגיוס האחרון - סדרה E של SentinelOne בפברואר 2020, הערכת השווי של החברה שולשה ליותר מ -3 מיליארד דולר, בסבב הנוכחי. את הגיוס הנוכחי בסדרה F בהובלת Tiger Global Management, בהשתתפות Sequoia Capital Global Equities והמשקיעות הקיימות Insight Partners  ו. Third Point Ventures -
SentinelOne הייתה חברת אבטחת הסייבר היחידה שהתברגה לרשימת CNBC Disruptor 50 לשנת 2020. החברה נהנתה מצמיחה של 120% בהכנסות ממכירה לחברות, מרשימת  Fortune 500 (רשימת החברות הגדולות ביותר בכלכלה האמריקאית) ,שם היא מאבטחת 4 מהחברות המובילות במדד (Fortune 10).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה