השוק

עסקה יוקרתית למחסני חשמל: תחל לשווק מוצרים של אפל

רשת מוצרי החשמל קיבלה אישור מטעם חברת הטכנולוגיה לפתוח עמדות מוצרי אפל בתוך חנויותיה. התחזית: הגדלת היקף המכירות של המותג ברשת בעשרות אחוזים
כפיר אדר | 
חנות אפל בישראל (צילום לירון כהן)
לאחר שבשנת 2020 מחזור המכירות של מוצרי אפל ברשת בישראל חצה את רף 100 מיליון שקל ולאחר תהליך בחינה מקיף שנמשך מספר שנים, מודיעה היום רשת מחסני חשמל כי היא קמעונאית החשמל הראשונה לקבל הרשאה מטעם Apple לפתוח נקודות מכירה של המותג בתוך חנויותיה, זאת כמובן בנפרד מהחנויות הרשמיות המשווקות את המוצרים איידיגיטל ואייסטור. 
בימים האחרונים נפתחו חמש עמדות (Apple shop in shop) בסניפי מחסני חשמל בקריית אתא, בראשון לציון, בירושלים, בנצרת עילית ובבאר שבע .עמדה נוספת תפתח באילת במהלך השבועות הקרובים. 
לצורך הקמת החנויות הגיעו לסניפים נציגי אפל, שבחרו את המיקומים של עמדות התצוגה בחנויות, ניהלו את ההקמה והמיתוג של העמדות והכשירו את עובדי הסניף שינהלו את נקודות המכירה בחנות. כמו כן, רשת מחסני חשמל תקבל עדיפות בהקצאות מכשירים ותוכל לערוך קמפיינים לשיווק המוצרים באופן עצמאי תוך שמירה על "הרוח של אפל". בכל הנוגע לתיקונים של המכשירים ולהחלפת רכיבים תקולים במחשבים ובמכשירים של אפל, הדבר יתבצע דרך אחד מנציגי השירות הרשמיים של אפל הקיימים כיום בישראל – Icon Group (חברת האם של רשת איידיגיטל) או Dcs.
לדברי  לירון כץ, מנהל הפיתוח העסקי של רשת מחסני חשמל: "כחלק מהרצון להפוך את הרשת לתחנה הראשונה לכל חובבי הסלולר והטכנולוגיה בישראל הצבנו לעצמנו למטרה להיות קמעונאית החשמל הראשונה שתפתח חנויות תצוגה רשמיות של אפל בסניפים. לאחר תהליך שנמשך כשלוש שנים קיבלנו את האישור המיוחל וכבר בשבוע האחרון פתחנו נקודות מכירה רשמיות של אפל בחנויות נבחרות ברחבי הארץ עם נציג מכירות וקופה ייעודיים, אליהן יצטרפו ב-2021 נקודות נוספות, מה שיאפשר לנו להגדיל את היקף המכירות של המותג ברשת בעשרות אחוזים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה