השוק

התפוצצה העסקה: השייח האמירתי לא ירכוש את בית''ר ירושלים

הוועדה להעברת זכויות הודיעה כי הקבוצה מהבירה החליטה למשוך את בקשתה להעברת הזכויות לידי איש העסקים מאיחוד האמירויות, השייח חאמד בן ח'ליפה. כזכור, ח'ליפה רכש כ-50% מבעלות הקבוצה והיה צפוי להשקיע כ-300 מיליון שקל בקבוצה
ארנולד נטייב | 
משה חוגג (צילום באדיבות ביתר ירושלים)
עסקת הרכישה של מועדון הכדורגל בית''ר ירושלים התפוצצה: הוועדה להעברת זכויות הודיעה היום (חמישי),  כי הקבוצה מהבירה החליטה למשוך את בקשתה להעברת הזכויות לידי איש העסקים מאיחוד האמירויות, השייח חאמד בן ח'ליפה. יחד עם זאת, הקבוצה תוכל לבקש זאת בעתיד. 
בהודעה נכתב: "במסגרת הבקשה להעברת זכויות הגיש ב”כ בית”ר ירושלים בקשה לאורכה נוספת להעברת השלמות בהתאם להחלטת הוועדה, וזאת עד ליום 10.3.21. לחלופין ביקש ב”כ הקבוצה למשוך את הבקשה, תוך שמירה על זכויותיה של הקבוצה להגיש שוב את הבקשה בעתיד".
"לאור בחינת בקשה זו, מחליטה הוועדה להיעתר לחלופה השנייה, ולאשר לקבוצה למשוך את בקשתה המקורית. בעתיד תהיה הקבוצה רשאית להגיש בקשה חדשה להעברת זכויות בהתאם להוראות התקנון".
כזכור, בוועדת ההתאחדות לכדורגל עלו חששות כי בן ח'ליפה הוא איש קש ובבעלותו לכאורה עשרות חברות לא פעילות. עוד צוין כי הוועדה קיבלה מידע על קשרים של בן חליפה עם אנשים ששמם נקשר בין היתר בהונאות והלבנות הון. במסגרת העסקה, בן ח'ליפה רכש כ-50% מבעלות הקבוצה מאיש העסקים משה חוגג והיה צפוי להשקיע כ-300 מיליון שקל בעשר השנים הבאות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה