השוק

אלו 7 חברות הסטארטאפ שישתתפו בתוכנית האצה של SAP.iO בשיתוף פובליסיס

בין מאות המועמדים לתכנית שתתמקד בפיתוח פתרונות שיווק ומסחר אלקטרוני לתעשיית מוצרי הצריכה, נבחרו שלושה סטרטאפים ישראלים וחברות בשלבי גיוס מתקדמים, לדוגמא SundaySky הישראלית שגייסה מעל ל-70 מיליון דולר
כפיר אדר | 
סטארטאפים (צילום unsplash)
תוכנית ההאצה, SAP.iO Foundry, של ענקית התוכנה SAP, חושפת את 7 החברות שישתתפו בתוכנית בשיתוף עם פובילסיס שתחל השבוע בישראל, ותתמקד בפיתוח פתרונות שיווק ומסחר אלקטרוני לתעשיית מוצרי הצריכה. לאחר מספר חודשים של בחינתן חברות הזנק ממעל ל-30 מדינות, נבחרו לבסוף 7 חברות בלבד שישתתפו בתוכנית, ביניהן 3 חברות ישראליות וכן חברות מפולין, אנגליה וארה"ב.
מדובר בתוכנית רביעית של SAP.iO בישראל, אלא שזו תוכנית שונה וייחודית שכן Publicis Sapient – חטיבת השירותים הטכנולוגיים של ענקית הפרסום Publicis, לוקחת בה חלק פעיל. מטרת שיתוף הפעולה היא חשיפת הפיתוחים ללקוחות שתי חברות הענק.
זאת לא הפעם הראשונה ש-SAP בוחרת בישראל להוביל תוכנית חדשנות המתמקדת בפתרונות לתעשיית מוצרי הצריכה. לפני כשנה, בתחילת 2020, הכריזה החברה על תוכנית דומה בישראל בה השתתפו 7 חברות הזנק, ובהן TVPage, Pecan, Hexa, Trendemon, Sampler, Aiola. מבחינת פובליסיס, זו הפעם הראשונה שהיא שותפה בתוכנית האצה מסוג זה, לאחר שנתיים וחצי בהן היא עבדה עם חברות הזנק וחיברה אותן ליחידות העסקיות של הקבוצה, ולקוחותיה ברחבי העולם.
"אתגרי השנה האחרונה והשפעתם על שוק מוצרי הצריכה, הדגישו את הצורך שלנו בהרחבת רשת השותפים הטכנולוגיים שלנו בעולמות השיווק והמסחר האלקטרוני, מה שהוביל אותנו להשקת תוכנית ייעודית בנושא", ציין ליאור ויצמן, שמוביל את פעילות SAP.iO Foundry בישראל. "מטרת התוכנית הנוכחית היא בניית שותפות עם חברות תוכנה צומחות ויחד איתן לאפשר לחברות מותגים מובילות להגביר את הקשר שלהם עם הצרכנים. אחרי בחינת מאות מועמדים ממעל ל-30 מדינות, נבחרו לבסוף 7 חברות המגיעות מישראל, ארה"ב, פולין ואנגליה. החברות שנבחרו הציגו יכולות מתקדמות בתחום הפעילות שלהן והצלחה מוכחת בקרב מותגים גלובאליים".
במסגרת שלושת חודשי התוכנית יעבדו הסטארט-אפים הנבחרים יחד עם SAP על הגדרת הפתרון המשותף לשוק ועל אינטגרציה לפתרונות השיווק והמסחר האלקטרוני של SAP. הפיתוחים המשותפים יציעו פתרונות חדשים ומתקדמים לשיווק מותאם אישית, דרכים חדשות להיחשף למוצרים, הגברת אינטראקציה עם לקוחות ברשתות החברתיות, ניתוח ופילוח מתקדמים של קהלי יעד, מסחר ישיר בין מותגים לצרכנים  (direct-to-consumer)וכן אינטגרציות חדשות עם חברת השיווק בענן אמרסיס (Emarsys), אחת הרכישות האחרונות של SAP. בנוסף, SAP ו-Publicis מתכננות פניה משותפת ללקוחות ענק משותפים ואירוח ימי חדשנות במסגרתן יציגו את הפתרונות והאופן שבו הם עונים על אתגרים עכשוויים.
Publicis Sapient, חברת הטרנספורמציה הדיגיטלית של מובילת התקשורת הגלובלית Publicis Groupe, ובעצמה לקוחה של SAP, לקחה חלק פעיל באיתור ובבחירת החברות לתוכנית. בנוסף, Publicis Sapient תבחן את הפתרונות המוצעים, ובהתאם להתאמת הפתרונות, תוכל להציע את עצמה כ-beta-site עבור פיילוטים, וכערוץ שיווקי לחברות המשתתפות בתוכנית. "החבירה האסטרטגית שלנו עם SAP.iO תאפשר לנו להכיר פתרונות חדשניים בתעשיית מוצרי הצריכה, ולהציג אותם ללקוחותינו המשותפים, ובכך להאיץ את תהליכי הטרנספורמציה שלהם," אומרת קריסטין גרו, מנהלת תעשיית מוצרי הצריכה ב-Publicis Sapient.
אלה 7 החברות שנבחרות להשתתף בתוכנית: חברת Algopix שפיתחה פלטפורמת דאטה המספקת נתונים ותובנות בזמן אמת אודות היקף המכירות ונתח השוק של מותגים ומוצרים בעולם המסחר האלקטרוני (eCommerce). החברה עוזרת למותגים לנטר אחר פעילויות המתחרים ומציעה פעילויות שהמותגים יכולים לנקוט על מנת להגדיל את נתח השוק. חברת eStoreMedia מסייעת לאתרי e-commerce חבילת פתרונות להגברת מכירות האונליין, ע"י ניתוח מוצרים, מחקר, ניהול תוכן וסינדיקציה של קמעונאים אלקטרוניים. חברת Explorium מציעה פלטפורמה לניתוח מידע חיצוני שמחברת ומתאימה באופן אוטומטי את הנתונים הפנימיים של הארגון לאלפי סיגנלים ונתונים חיצוניים רלוונטיים, כדי להאיץ את קבלת הערך ממודלים מתקדמים של machine learning ו-AI וכך לשפר את התוצאות עבור בעיות עסקיות מורכבות.
חברת Jebbit מאפשרת ללקוחותיה ליצור במהירות חוויות אינטראקטיביות (חידונים, שאלונים, סקרים וכו') אשר אוספים מידע בעל ערך על המשתמשים והצרכנים וכל זאת בלי הצורך לרשום קוד. חברת Mention Me מספקת פלטפורמה לשיווק מבוסס הפניות ושימור לקוחות המשתלבת בצורה קלה באתרי מותגים כדי לתמרץ, לעקוב ולתגמל הפניות של לקוחות בצורה חווייתית, וכך מסייעת לעסקים להפוך לקוחות קיימים לתומכי מותג המניעים צמיחה ארוכת טווח. חברת SundaySky פיתחה פלטפורמה ליצירת חוויות וידאו המאפשרת למותגים לייצר מעורבות דיגיטלית גדולה יותר של לקוחותיהם ברגעי מפתח לאורך מסע הלקוח. הערך ללקוחות נובע מיצירת הכנסות נוספות, הורדות עלויות שירות, שימור לקוחות והגברת שביעות הרצון, שהם תוצאה ישירה מהשימוש בפלטפורמת הוידאו של סנדייסקאי. חברת Vue Storefront מספקת פלטפורמה לבניית צד הלקוח (Front-end) של אתרי אינטרנט ואפליקציות מסחר אלקטרוני, הפועלת כפרויקט קוד-פתוח ומאפשרת לבנות אתרי מסחר אלקטרוני במהירות ומבלי לשנות את צד השרת (Backend).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה