השוק

מטריקס רוכשת את חברת פתרונות התוכנה לעולם הבריאות

הרכישה של 75% ממניות Medi Software מחזקת את התמחותה של מטריקס בתחום הטכנולוגיה הרפואית. באמצעות עסקה זו ממשיכה מטריקס בתנופת המיזוגים
כפיר אדר | 
מוטי גוטמן (צילום עידן גרוס)
על רקע השימוש הגובר בטכנולוגיות לעולם הבריאות והרפואה בשנה האחרונה נוכח משבר הקורונה, חברת הטכנולוגיה הגדולה בישראל מטריקס, מודיעה על רכישה נוספת שתחזק את אחיזתה בתחומי השירותים הרפואיים והבריאות הדיגיטלית.
מטריקס רוכשת ממשה קליימן, מנכ"ל ומייסד החברה, 75% ממניות חברת Medi Software הישראלית, עם אופציה לרכישת האחוזים הנותרים בהמשך. כחלק ממיזוגה עם מטריקס ייקרא שמה של החברה Matrix Medika.
רכישה זו מהווה חיזוק משמעותי לפעילות של מטריקס בתחום הרפואה הטכנולוגית, שהינו תחום אסטרטגי שנמצא בצמיחה בחברה, כשהיא מביאה עימה התמחות ייחודית ומקיפה מאוד המאפשרת מתן שירות מקיף ויכולת ללוות מקצה לקצה חברות בתחום – מאפיון, הנדסה ופיתוח ועד קבלת אישוריי FDA ו-CE.
שילוב פעילותה המשמעותית של Medi Software תהווה מכפיל כוח לפעילות הענפה הקיימת בחברה בתחום הרפואה הטכנולוגית, כמו הדפסת איברים אנושיים להליכים טרום ניתוחיים בטכנולוגיית תלת ממד (Matrix 3D), מחקרים לזיהוי מחלות ריאה ונשימה באמצעות זיהוי קול ובינה מלאכותית (Matrix Defense), מתן שירותי IT למגזרי הפיננסים ושירותי הבריאות בארצות הברית (NIT) ומעורבות משמעותית במאבק הטכנולוגי נגד נגיף הקורונה.
באמצעות עסקה זו ממשיכה מטריקס בתנופת המיזוגים והרכישות לאחר שבדוח המסכם של 2020 הכנסות החברה הסתכמו בקרוב ל-4 מיליארד שקל עם גידול של כ-7.2% בהשוואה לשנת 2019, כאשר 24% מהגידול במכירות בשנת 2020 נובע מאיחוד לראשונה של חברות שנרכשו, ביניהן גסטטנרטק ו-RightStar.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה